آ اس: کی روش 5 فوریه در بوگوتا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، آ اس به نقل از کی روش بعد از ترک ایران نوشت: چند روزی در لیسبون کنار خانواده اش استراحت خواهد نمود و سپس با دو دستیار مد نظر راهی بوگوتا می گردد.

آ اس: کی روش 5 فوریه در بوگوتا

آ اس: کی روش 5 فوریه در بوگوتا

یک روز بعد از ترک تهران سایت آ اس کلمبیا از سفر کی روش به بوگوتا پایتخت این کشور تا انتها هفته اطلاع داد.

بنا به خبر منتشر شده در این سایت،کی روش اواخر هفته جاری و تا روز پنجم فوریه وارد فرودگاه بوگوتا می گردد تا مراحل نهایی عقد قرارداد سه و نیم ساله با فدراسیون کلمبیا را انجام و به صورت رسمی کار جدید خود را شروع کند. آ اس به نقل از کی روش بعد از ترک ایران نوشت: چند روزی در لیسبون کنار خانواده اش استراحت خواهد نمود و سپس با دو دستیار مد نظر راهی بوگوتا می گردد.

در عین حال رامون خسورون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در گفت وگو با یکی از برنامه های رادیویی این کشور گفت:ما سه، چهار مرتبه با کارلوس کی روش مذاکره کردیم. تعهد داشتیم که تا انتها جام ملت ها صحبتی با کی روش انجام ندهیم. الان زمان مذاکره نهایی است.وی اضافه نمود:فکر می کنم توافق با کی روش و استخدام این مربی تا چند ساعت آینده تعیین گردد.

آ اس مدعی شد کلمبیا پنجمین تیم بزرگ در کارنامه مربیگری کارلوس کی روش است که در دوران کاری خود تجربه خواهد نمود.اولین هدف مرد پرتغالی کوپا آمریکا 2019 خواهد بو؛جایی که باید شاگردانش را برای رویارویی با آرژانتین، پاراگوئه و تیم ملی قطر آماده کند.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 183

به "آ اس: کی روش 5 فوریه در بوگوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آ اس: کی روش 5 فوریه در بوگوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید