اولویت ما در سایپا مشتری مداری خواهد بود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایپا، میر جواد سلیمانی با بیان مطلب فوق اضافه نمود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و کوشش در جهت برطرف مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است کوشش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

اولویت ما در سایپا مشتری مداری خواهد بود

وی توضیح داد : بحث دوم افزایش تیراژ فراوری است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق فراوری را افزایش و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی احتیاج مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و فراوری محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت : سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف مشخص شده استفاده کرد.

وی اضافه نمود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث اقتصادی است و باید در این زمینه با دقت کوشش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 176

به "اولویت ما در سایپا مشتری مداری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت ما در سایپا مشتری مداری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید