ایران 0 - آمریکا 3 ، باختیم که در آینده ببریم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی در جاکارتا و پیش از آغاز مسابقات جهانی در بازی دوستانه مقابل آمریکا باخت، شکستی که تیم ملی تازه کار ایران را در راهی سخت و جدید نشان می دهد.

ایران 0 - آمریکا 3 ، باختیم که در آینده ببریم

به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی دوستانه خود در تورنمنت چهار جانبه اسلوونی مغلوب آمریکا شد. تورنمنت چهار جانبه اسلوونی از آخرین دقایق روز پنجشنبه آغاز شد و در اولین دیدار تیم ملی والیبال ایران از ساعت 23:45 دقیقه رو در روی آمریکا نهاده شد. با اینکه جان اسپرو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از تمام بازیکنان اصلی خود برای آغاز این دیدار استفاده نموده بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی ایران در طول مسابقه تنها از بازیکنان جوان و تمام نفراتی که در بازی های آسیایی جاکارتا بازی کمتری کردند بهره برد. تیم ملی والیبال آمریکا در انتها این دیدار موفق شد با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 20 برنده بازی باشد.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی نژاد، فرهاد قائمی، سامان فائزی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور بازیکنان آغاز کننده ایران مقابل آمریکا بودند و ایگور کولاکوویچ در طول بازی اجازه داد تمام ست ها را آنها به بازی بپردازند و حتی یک تعویض هم انجام نداد تا بازیکنان جوان و کم تجربه تر فرصت کافی را برای کسب تجربه و حضور در میادین سخت داشته باشند. تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 22:30 به مصاف اسلوونی میزبان می رود. دانلود

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 71

به "ایران 0 - آمریکا 3 ، باختیم که در آینده ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 0 - آمریکا 3 ، باختیم که در آینده ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید