تازه ترین مقصد سامان قدوس: آمیان فرانسه

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، یک پیشنهاد فرانسوی دیگر برای سامان قدوس رسیده. این ادعای نشریه سوئدی آفتون بلادت است که در گزارشی نوشته آمیان سامان قدوس را می خواهد.

تازه ترین مقصد سامان قدوس: آمیان فرانسه

به گزارش خبرنگاران ، نشریه سوئدی آفتون بلادت گزارشی نوشته درباره اینکه باشگاه اوسترسوند با باشگاه فرانسوی آمیان برای انتقال سامان قدوس، ستاره ملی پوش ایرانی، بر سر مبلغ 5.7 میلیون یورو به توافق رسید.

بازی های خوب قدوس در رقابت های فصل گذشته لیگ سوئد و لیگ اروپا، باعث گردید تا باشگاه های زیادی برای خرید او اقدام نمایند. در چند روز گذشته اخبار مختلفی در مورد انتقال او به باشگاه اوئسکای اسپانیا و رن فرانسه منتشر گردید اما اکنون آفتون بلادت از توافق اوسترسوند با آمیان اطلاع داد.

این نشریه همچنین ادعا کرد که این باشگاه فرانسوی برای این انتقال، 5.7 میلیون یورو به اوسترسوند پرداخت خواهد نمود و به این ترتیب، قدوس به سومین فروش گران قیمت لیگ سوئد تبدیل می گردد. پیش از این، تنها الکساندر ایزاک و زلاتان ابراهیموویچ با مبالغ بیشتر، از این لیگ به لیگ های دیگر رفتند.

همچنین براساس بندی که در قرارداد قدوس گنجانده خواهد گردید، باشگاه اوسترسوند می تواند او را بار دیگر به خدمت بگیرد. آنطور که آفتون بلادت ادعا نموده، قدوس امروز راهی فرانسه خواهد گردید تا بعد از حضور در تست پزشکی آمیان، با این قرارداد امضا کند.

در صورتی که ادعای آفتون بلادت درست باگردید، این اتفاق می تواند ماجرای جدایی قدوس از اوسترسوند را پیچیده تر کند. در ابتدا عکس هایی از او در کنار مدیران اوئسکا منتشر گردید تا رسانه ها خبر از انتقال او به این باشگاه اسپانیایی بدهند. اما سپس مدیران اوسترسوند اعلام کردند که با رن فرانسه برای این انتقال به توافق رسیدند؛ خبری که واکنش مسئولان اوئسکا و تهدید آنها به شکایت به فیفا را به همراه داشت. اکنون وارد گردیدن یک باشگاه دیگر به ماجرای انتقال قدوس، می تواند این گره را پیچیده تر کند.

قدوس در سال 2018، در 15 بازی برای اوسترسوند، 9 گل به ثمر رساند و تیمش در رتبه چهارم لیگ سوئد واقع شده است. او در آخرین دیدار تیمش در فهرست قرار نداشت و این شایعات در مورد خروج او را جدی تر نموده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 44

به "تازه ترین مقصد سامان قدوس: آمیان فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین مقصد سامان قدوس: آمیان فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید