درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ فعال گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، محمود رضایی بعد از ظهر شنبه در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: جزیره مقاوم خارگ از لحاظ جغرافیایی در کشور یکی از مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه های درمانی پیشرفته است. در دولت تدبیر و امید خدمات خیلی خوبی در حوزه درمان این جزیره اجرا شده است.

درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ فعال گردد

وی اضافه کرد: این جزیره با داشتن بیش از 10 هزارنفر تحت پوشش بیمه اجتماعی بنا به مساحت این جزیره از نقاط پردرآمد استان بوشهر و حتی کشور برای این سازمان است.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: یکی از خواسته به حق اهالی شریف جزیره خارگ تجهیز یک مرکز درمانی از سوی تامین اجتماعی در جزیره خارگ است. در گذشته ها نیز تامین اجتماعی در خارگ درمانگاه داشته است اما حال که افراد بیشتری جذب نموده از امکانات درمانی بی بهره است.

وی توضیح داد: هم افزایی و همدلی بسیار خوبی فی ما بین سازمان تامین اجتماعی و بخشداری ویژه جزیره خارگ وجود دارد و در حوزه اعزام بیماران اورژانسی این جزیره این سازمان زحمات زیادی را متحمل شده است که جای تشکر دارد.

رضایی اعلام کرد: اهالی شریف جزیره خارگ بارها پیگیری این موضوع بوده اند و تامین اجتماعی باید در قبال هزینه ای که از مردم دریافت می نماید به آن ها خدمات بدهد و امیدوار هستیم با ورود مدیرکل جدید به استان شاهد تحقق یافتن خواسته اهالی شکیبا این جزیره باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 144

به "درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ فعال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارگ فعال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید