فرکی: سکونشینان استقلال هم بزرگ هستند، تاحالا ندیدم، تیمی اینقدر توپ لو دهد!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی پیکان معتقد است توپ های زیادی که بازیکنانش در این دیدار از دست دادند باعث شد که گل های زیادی دریافت نمایند.

فرکی: سکونشینان استقلال هم بزرگ هستند، تاحالا ندیدم، تیمی اینقدر توپ لو دهد!

به گزارش خبرنگاران، پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر مقابل استقلال بازنده شد. حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان پس از این دیدار اظهار کرد: متأسفانه امروز آغاز خوبی نداشتیم اما اختلاف ما با استقلال 4 گل نبود. روند بازی در یک زمان هایی در اختیار ما بود اما نتوانستیم به گل برسیم و روی یک اشتباه گل دریافت کردیم. امیدوارم کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی رحمتی روی مؤمنی نظر بدهند. این پنالتی می توانست روند بازی را تغییر دهد. ضمن پذیرفتن شکست امروز، باید بگویم که اشتباهات ما این برد را برای استقلال فراهم کرد. تیم ما خیلی کار کرد و باید روی بحث روحی و روانی کار کنیم. اگر می خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم، باید بیشتر کوشش کنیم. ما بازیکنانی داریم که بخشی از این بازیکنان مدعی هستند که به میدان بروند و این موضوع باعث می گردد که ذهنیت بازیکنان ما درگیر چنین اتفاقات باشد.

او اضافه کرد: استقلال تیم بسیار خوب و پر مهرهای است. روی نیمکت این تیم را نگاه کنید و یا سکونشین ها را بررسی کنید، می بینید که همه بازیکنان آنها بزرگ و یک وزنه هستند. استقلال یک روند خوب و یک اردو خارج از کشور داشته است. با توجه به شرایط متفاوت دو تیم و ادامه حضور بازیکنان قبلی در تیم ما، به زمان بیشتری احتیاج داریم و امیدوارم این شکست را جبران کنیم.

سرمربی پیکان در واکنش به این موضوع که چرا اشتباهات پرتعدادی داشتند و آیا می تواند تیم را متحول کند، بیان نمود: یکی از ایرادات مهم ما همین بود. من در چندین سال کار مربیگری ندیدم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد و استقلال از هر اشتباه ما گل ساخت. ما فیلم بازی را بررسی می کنیم و به بازیکنان نشان می دهیم که روی زمین، یک توپ چقدر تأثیر گذار است و ما چه اندازه توپ لو دادیم که شامل حال یک بازیکن نبود. همه بازیکنان ما تک روی می کردند و دنبال کار انفرادی بودند. تا به حال ندیده بودم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد. برابر استقلال جریمه شدیم و 4 گل دریافت کردیم.

فرکی در خاتمه گفت: البته بعد از آغاز نیمه دوم و زمانی که نتیجه یک بر صفر بود، نریمان دنیا پشت محوطه جریمه با خطا متوقف شد و به نظرم کارشناسان باید نظر بدهند زیرا آن توپ تبدیل به گل دوم شد و با این شرایطی که ما داریم، طبیعی است که گل های بیشتری دریافت کنیم. در 15 دقیقه خاتمهی سعی کردیم با تغییر سیستم گل ها را جبران کنیم اما مشکل کار ما جای دیگری بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 187

به "فرکی: سکونشینان استقلال هم بزرگ هستند، تاحالا ندیدم، تیمی اینقدر توپ لو دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: سکونشینان استقلال هم بزرگ هستند، تاحالا ندیدم، تیمی اینقدر توپ لو دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید