فوتبال دنیا، اخراج ژوزه مورینیو چه هزینه ای روی دست باشگاه منچستریونایتد می گذارد؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو مجبور به پرداخت غرامت سنگینی به او خواهد شد.

فوتبال دنیا، اخراج ژوزه مورینیو چه هزینه ای روی دست باشگاه منچستریونایتد می گذارد؟

به گزارش خبرنگاران، نشریه میرر انگلیس نوشته است که اخراج ژوزه مورینیو برای منچستریونایتد هزینه مالی سنگینی خواهد داشت چرا که این باشگاه را مجبور به پرداخت غرامتی معادل 34 میلیون یورو به این مرد پرتغالی می نماید.

صندلی ژوزه مورینیو در کادر فنی شغلی منچستریونایتد فعلاً به لطف پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) تیم او در خانه مقابل نیوکاسل امن به نظر می رسد اما مشخصاً تنها یک برد نمی تواند تضمین کننده بقای او باشد. با این حال منچستریونایتد هم به راحتی نمی تواند مورینیو را اخراج کند چون با او قراردادی دارد که 2 سال دیگر به انتها آن باقی مانده است.

طبق این قرارداد مورینیو به ازای هر فصل از باشگاه منچستریونایتد 16 میلیون یورو حقوق می گیرد و به این ترتیب با توجه به مدت باقی مانده از فصل جاری و دو سال دیگری که به انتها قرارداد او باقیست، شیاطین سرخ ملزم به پرداخت غرامت سنگینی خواهند شد. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

در این بین یک راه کم خرج تر هم برای منچستری ها جهت قطع همکاری با مورینیو وجود دارد و آن انتظار تا انتها فصل برای فسخ قرارداد اوست. طبق مفاد مندرج در قرارداد طرفین، در صورتی که منچستریونایتد سال جاری نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، باشگاه می تواند مورینیو را با هزینه ای در حدود 11 میلیون یورو اخراج کند که هزینه ای به مراتب پایین تر و قابل قبول تر است.

به هر حال با توجه به پیروزی اخیر شیاطین سرخ، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه و هیئت مدیره منچستریونایتد فعلاً خیال اخراج مورینیو را ندارند اما اگر این اتفاق رخ دهد آقای خاص چهارمین مربی اخراجی شیاطین سرخ از زمان بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن در سال 2013 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 99

به "فوتبال دنیا، اخراج ژوزه مورینیو چه هزینه ای روی دست باشگاه منچستریونایتد می گذارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اخراج ژوزه مورینیو چه هزینه ای روی دست باشگاه منچستریونایتد می گذارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید