قابلیت رونویسی از مکالمه ها به گوشی های پیکسل اضافه می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، گوگل اعلام نموده است که سال جاری قابلیت رونویسی از مکالمه های تلفنی کاربران توسط هوش مصنوعی را به گوشی های پیکسل خود اضافه خواهد نمود.

قابلیت رونویسی از مکالمه ها به گوشی های پیکسل اضافه می گردد

به گزارش خبرنگار ، گوگل سال جاری همراه با گوشی های پرچمدار خود، سری Pixel 3 قابلیت هوش مصنوعی رونویسی از مکالمه های تلفنی را معرفی کرد اما حالا این قابلیت قرار است روی گوشی های پیکسل قدیمی تر اضافه گردد. بر اساس گزارش 9to5Google،این قابلیت به دستیار صوتی گوگل اجازه می دهد قبل از اینکه کاربر جواب تلفنی را بدهد، جواب تلفن هایی را بدهد که به نظر می رسد اسپم باشند و این مکالمه به صورت نوشته در حافظه گوشی ذخیره می گردد.

اخیرا، زمانی که گوگل یک تلفن اسپم را جواب می دهد، کاربران می توانند در زمان مکالمه، رونوشت مکالمه را نگاه نمایند. زمانی که این مکالمه سرانجام پیدا کند، هیچ راهی وجود نداشت که دوباره به همان مکالمه بازگشت و آن را دید. سایت پشتیبانی از محصولات گوگل اعلام نموده است که این قابلیت تا آخر سال جاری به گوشی های پیکسل اضافه خواهد شد و رونوشت مکالمه های تلفنی پس از این که مکالمه به سرانجام می رسد، به صورت اتوماتیک در تاریخچه تماس ها ذخیره می گردد. تسترهای عمومی نسخه های بتا می توانند زودتر از همه به قابلیت اضافه شده به اپلیکیشن تلفن گوگل را امتحان نمایند. قابلیت جدید گوشی های گوگل تا آخر سال جاری به Pixel 3 به صورت رسمی اضافه خواهد شد.

مانند دیگر گوشی های پیکسل، قابلیت نظارت بر مکالمه های تلفنی در حال عرضه برای دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL است. زمانی که این قابلیت برای هر یک از گوشی های هوشمند گوگل ارائه گردد، نیازی به انجام دادن کاری نیست؛ فقط باید مکالمه یک ربات با رباتی دیگر را مشاهده کرد.

رد شدن هوآوی Mate 20 Pro در تست مقاومت +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 141

به "قابلیت رونویسی از مکالمه ها به گوشی های پیکسل اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت رونویسی از مکالمه ها به گوشی های پیکسل اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید