لاشه هواپیمای حامل بازیکن کاردیف در قعر کانال مانش پیدا شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هواپیمایی حامل مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال کاردیف که نزدیک به دو هفته از سرنوشت آن هیچ خبری نبود، زیر آب پیدا شد.

لاشه هواپیمای حامل بازیکن کاردیف در قعر کانال مانش پیدا شد

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت انگلیس خاطرنشان کرد که دور جدید جستجوی تیم های امداد و نجات برای پیدا کردن سرنخی و یک نشانه از هواپیمای مفقود شده حامل امیلیانو سالا نتیجه داد و لاشه این هواپیما که سه شنبه دو هفته پیش از صفحه رادار محو شده بود، زیر آب های کانال مانش پیدا شد.

مهاجم آرژانتینی که در پنجره جابجایی زمستانی از تیم نانت فرانسه به کاردیف پیوسته بود، در راستا انتقال به ولز برای بازی در تیم جدید خود بود که هواپیمای او بر فراز کانال مانش از صفحه رادار محو شد و جستجوی های دو سه روزه اولیه برای یافتن او ثمری نداشت. به این ترتیب جستجو ها متوقف شد اما با شکل گیری یک جنبش اینترنتی از سوی بازیکنان و اهالی فوتبال و یاری نقدی آنها، عملیات جستجو از هفته گذشته دوباره شروع شد و شب گذشته (یکشنبه) خاتمه لاشه هواپیمای شخصی کوچکی که حامل سالا بود پیدا شد.

هنوز اعلام نشده که آیا اثری از جسد سالا و خلبان هواپیما پیدا شده یا نه اما فرضیه سقوط هواپیما تأیید شده است.

کاردیف سالا را که در 19 بازی اخیرش در لوشامپیونه برای نانت 12 گل زده بود، در ازای 17 میلیون یورو خرید اما هرگز فرصت استفاده از او را پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 185

به "لاشه هواپیمای حامل بازیکن کاردیف در قعر کانال مانش پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاشه هواپیمای حامل بازیکن کاردیف در قعر کانال مانش پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید