لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری ذوب ِ منصوریان در ایستگاه نفت یا ادامه روزهای خوب مرزبان؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان پیگیری خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری ذوب ِ منصوریان در ایستگاه نفت یا ادامه روزهای خوب مرزبان؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان، فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 در حالی به مصاف یکدیگر می روند که دو تیم شرایط کاملاً متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

ذوب آهن که در 9 هفته گذشته طعم پیروزی را نچشیده و یکی از بدترین مقاطع خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه می نماید، با رفتن نمازی و آمدن علیرضا منصوریان هم تغییری در روندش ایجاد نشده و در سه هفته قبل این تیم با حضور منصوریان به دو شکست و یک تساوی دست یافته است. ذوبی ها که به شدت در خط دفاع و حمله دچار مشکل هستند، امیدوارند به گفته سرمربی خود با پیروزی برابر نفت در هفته سرانجامی نیم فصل نخست، آماده بلند شدن و خیز به رتبه های بالایی جدول شوند.

در سوی دیگر علیرضا مرزبان و تیمش شرایط کاملاً متفاوتی نسبت به رقیب خود دارند و در سه دیدار گذشته، به دو پیروزی و یک شکست دست یافته و تا حدودی توانسته اند از انتهای جدول جدا شوند. مسجد سلیمانی ها که با آمدن مرزبان شکل جدیدی به بازی خود داده اند، اکنون با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند و در صورت کسب سه امتیاز در اصفهان می توانند در سرانجام نیم فصل نخست چند پله دیگر در جدول صعود نموده و به آرامش کامل برسند. شاید با توجه به شرایط جدول کسب یک امتیاز هم در این دیدار برای شاگردان مرزبان نتیجه خوبی باشد، اما مسلماً منصوریان و تیمش فقط برای پیروزی به زمین خواهند رفت.

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته پانزدهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

چهارشنبه 21 آذرماه ذوب آهن اصفهان - نفت مسجد سلیمان، ساعت 15

جمعه 23 آذرماه تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت 15 صنعت نفت آبادان - سایپا، ساعت 15 پرسپولیس - پارس جنوبی، ساعت 16:10

شنبه 24 آذرماه استقلال خوزستان - سپاهان، ساعت 15

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 151

به "لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری ذوب ِ منصوریان در ایستگاه نفت یا ادامه روزهای خوب مرزبان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، سوخت گیری ذوب ِ منصوریان در ایستگاه نفت یا ادامه روزهای خوب مرزبان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید