مانه: می دانیم چطور باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مهاجم سنگالی سرخپوشان مرسی ساید امیدوار است لیورپول عملکرد فصل گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا را این فصل نیز تکرار کند.

مانه: می دانیم چطور باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول فصل گذشته با عملکردی دور از انتظار خود را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند و تا آستانه کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها پیش رفت، اما در نهایت با نتیجه 3 بر یک مغلوب رئال مادرید شد و از رسیدن به این عنوان اروپایی باز ماند.

سادیو مانه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول با اشاره به قرعه کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان که قرار است امروز برگزار گردد، گفت: رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نشانه خیلی بزرگی برای ما بود. رسیدن به فنیال لیگ قهرمانان پاداش خوبی برای ما به منظور یادگیری و کسب آن تجربیات بود.

وی اضافه کرد: ما فصل گذشته در بازی های بزرگی بازی کردیم و می دانیم که چطور باید در این رقابت ها بازی کنیم. اکنون باید به مانند فصل گذشته در زمین عمل کنیم و تجربیاتی که کسب نموده ایم، به ما کمک خواهد نمود.

مانه در انتها اظهار داشت: خیلی زود است که بخواهیم در مورد لیگ قهرمانان و نتیجه ای که در آن خواهیم گرفت، صحبت کنیم، اما ما برای همین اینجا هستیم که همیشه کوشش کنیم تا هر چیزی را ممکن کنیم. ما کیفیت لازم برای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا را داریم. چرا که نه؟

لیورپول فصل جدید لیگ برتر انگلیس را هم طوفانی شروع نموده و با 9 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 63

به "مانه: می دانیم چطور باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانه: می دانیم چطور باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید