کارگاه آموزشی اطلاع رسانی در بحران های شهری برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، علی عسکری در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه نخستین نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی که به همت شهرداری کرمان برگزار گردید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

کارگاه آموزشی اطلاع رسانی در بحران های شهری برگزار گردید

عسکری بیان نمود: در این نمایشگاه غرفه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران و کرمان به صورت مشترک با محوریت خدمات سازمان آتش نشانی بر پا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان این که ضروری است هم گام با فناوری و تکنولوژی پیش برویم گفت: تکنولوژی با سرعت پیش می رود و این حوزه به نسبت توسعه آسیب ها و فوایدی نیز به همراه دارد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی اطلاع رسانی در بحران های شهری با حضور جلال ملکی مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داد و اضافه کرد: در اطلاع رسانی و آموزش بحران های شهری علم روز باید متناسب با خطرها افزایش یابد زیرا اگر با سرعت علم پیش نرویم حوادث شهری کنترل نمی گردد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی های سازمان های آتش نشانی و امدادی نقش موثری در کاهش حوادث و مطلع سازی جامعه دارند و ضروری است با تقویت آنان به فناوری های نوین در تقویت ایمنی جامعه گام برداشته گردد.

عسکری گفت: غرفه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پخش کلیپ آموزشی و حوادث واقعی مورد توجه بازدیدکنندگان واقع شد و همچنین مورد بازدید مسولان و مدیران بازدید کننده از نمایشگاه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 165

به "کارگاه آموزشی اطلاع رسانی در بحران های شهری برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی اطلاع رسانی در بحران های شهری برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید