آلبرتینی: ایتالیا، اسپانیا را به وحشت بیندازد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: به نظر ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا، آتزوری بدون آنکه به بازی دفاعی روی بیاورد، با هدف به دردسر انداختن قهرمان جام جهانی و یورو به میدان می رود.

آلبرتینی: ایتالیا، اسپانیا را به وحشت بیندازد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، دیمیترو آلبرتینی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد بازی تیم ملی کشورش و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها گفت: ایتالیا بدون آنکه به بازی دفاعی روی بیاورد، برای به وحشت انداختن اسپانیا کوشش خواهد نمود.

هافبک پیشین تیم های میلان و بارسلونا اضافه کرد: اسپانیا تیم فوق العاده ای است که برای مدت طولانی در بازی می تواند توپ را در اختیار بگیرد و مطمئنا برای ما سخت است که این فزونی را از آنها بگیریم. هرچند ما کوشش مان را خواهیم کرد. آمارها می گویند که ما توپ را به خوبی در سراسر میدان جابه جا می کنیم و این همان کاری است که برابر اسپانیا نیز باید انجام دهیم.

استقبال آلبرتینی 41 ساله از تاکتیک های هجومی چزاره پراندلی در جام کنفدراسیون ها در حالی اجرا شده است که بسیاری از اهالی قدیمی کالچو از جمله جوزپه برگومی با زیرسوال بردن عملکرد خط دفاعی آتزوری به خاطر دریافت 8 گل در 3 بازی اش، خواستار بازگشت لاجوردی پوشان به دوران کاتاناچیو، بازی سراسر دفاعی مبتنی بر ضدحملات هستند.

با توجه به مصدومیت و غیبت ماریو بالوتلی، مهاجم نوک اصلی آتزوری و همچنین عدم آمادگی آندره آ پیرلو بازیساز طراح حملات تیم ایتالیا، ممکن است پراندلی وادار به تغییر تاکتیک در بازی برابر اسپانیا گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 347

به "آلبرتینی: ایتالیا، اسپانیا را به وحشت بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرتینی: ایتالیا، اسپانیا را به وحشت بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید