اعلام زمان آنالیز طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه طرح شفافیت آراء نمایندگان نسبت به گذشته چارچوب های روشن تری پیدا نموده، گفت: آنالیز این طرح در جلسه هفته آینده صحن در دستور کار است و نمایندگان بدنبال اعطای اولویت به آنالیز آن هستند.

اعلام زمان آنالیز طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره آخرین شرایط طرح شفافیت آراء نمایندگان گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان نسبت به آنچه که قبلا مطرح شده بود چارچوب های روشن تر و شفاف تری پیدا نموده است.

وی تغییرات اساسی در طرح شفافیت آراء نمایندگان را رد کرد و گفت: عده ای تغییرات را تا حدود 70 درصد اسم نموده اند در حالی که من چنین تغییری را در طرح نمی بینم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور توضیح داد: طرح شفافیت آراء نمایندگان بسیار جامع است که هم اکنون در سامانه نمایندگان بارگذاری شده و آنها نظرات خود را به این طرح الصاق نموده اند.

وی اظهار امیدواری کرد که آنالیز طرح شفافیت آراء نمایندگان خیلی سریع در صحن علنی مجلس صورت گیرد که احتمالا این کار هفته آینده در دستور کار خواهد بود.

جوکار گفت : برای اولویت دار شدن طرح شافیت آراء نمایندگان در صحن علنی مجلس باید حداقل 50 امضاء جمع آوری گردد که به احتمال زیاد این کار صورت خواهد گرفت.

وی در انتها گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان به زودی و با رأی بالایی در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی خواهد رسید.

منبع:فارس

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1947

به "اعلام زمان آنالیز طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان آنالیز طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید