تور هلند ارزان: اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دیده بان ضد انحصارطلبی هلند اپل را به علت عدم فراهم کردن امکان استفاده طراحان نرم افزار این کشور از سیستمهای پرداخت غیراپل برای اپلیکیشنهای دوست یابی در فروشگاه اپ استور، برای چهارمین بار پنج میلیون یورو (5.7 میلیون دلار) جریمه کرد.

تور هلند ارزان: اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، سازمان مصرف نمایندگان و بازارهای هلند پس از این که اپل مهلت 15 ژانویه را برای انجام تغییراتی که این دیده بان دستور داده بود، از دست داد، یک جریمه هفتگی پنج میلیون یورویی علیه این شرکت معین نموده است.

اپل در پستهایی در وب سایتهایش اعلام نموده که به دستور دسامبر رگولاتور هلند که تنها مربوط به اپلیکیشنهای دوست یابی می گردد، عمل نموده است.

دیده بان هلند می گوید امتیازات ظاهری اپل، شرایط غیرضروری و غیرمعقولی برای طراحان اپلیکیشن دوست یابی معین نموده است. این شرکت طراحان اپلیکیشن که می خواهند از روشهای پرداخت غیراپل استفاده نمایند را ملزم نموده است اپلیکیشن نوی به اپ استور معرفی نمایند و سپس مشتریان را متقاعد نمایند به اپلیکیشن نو مراجعه کند که شرط مشکل سازی بوده است.

اپل اعلام نموده که سیستمهای پرداخت غیراپل، ریسک امنیتی برای کاربران ایجاد می نمایند. این شرکت نخستین بار در 15 ژانویه خاطرنشان کرد به دستور دسامبر رگولاتور هلند عمل نموده است اما این رگولاتور پاسخ داد اپل در واقع هنوز تغییری صورت نداده و تنها اعلام نموده که این کار را انجام می دهد.

سپس اپل سوم فوریه در وبلاگ خود بیانیه ای منتشر کرد و در آن توضیح داد چگونه طراحان برنامه می توانند از روشهای پرداخت دیگر استفاده نمایند. اما رگولاتور هلند هفتم فوریه گفت: هنوز اطلاعات کافی برای ارزیابی این تغییرات دریافت ننموده است.

بر اساس گزارش رویترز، اپل میخواهد برای خریدهای درون برنامه ای که به وسیله سیستم پرداخت این شرکت انجام نمی گردد، 27 درصد کمیسیون دریافت کند که اندکی پایینتر از 30 درصد کمیسیونی است که در سیستم پرداخت خود می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2112

به "تور هلند ارزان: اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: اپل برای چهارمین بار در هلند جریمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید