بازگشتن کشتی کروز به جزایر کارائیبی آسیب دیده از طوفان های ماریا و ایرما

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خطوط کشتیرانی کروز تصمیم گرفته اند به کارائیب و جزایری که به شدت از طوفان های ماریا و ایرما آسیب دیده اند، برگردند.

بازگشتن کشتی کروز به جزایر کارائیبی آسیب دیده از طوفان های ماریا و ایرما

با تور کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

لس آنجلس تایمز گزارش داده است که خطوط کشتیرانی کارناوال (Carnival)، رویال کارابین اینترنشنال (Royal Caribbean International) و هلند آمریکا (Holland America)، همگی، در حال برنامه ریزی برای کشتیرانی و توقف در بندرگاه های کارائیب هستند.

شاید نتوان به روال گذشته برای کشتیرانی در این دریا برنامه ریزی کرد؛ بنابراین کشتی های کروز باید برای آنالیز خطوط آبی به صورت مستقیم با آژانس مسافرتی یا خط کروز خود در تماس باشند.

خط کشتیرانی کارناوال در ماه نوامبر به بندرهای گراند ترک (Grand Turk) و پورتوریکو (Puerto Rico) برمی شود و در ماه ژانویه نیز در سنت توماس (St. Thomas) و سنت مارتین (St. Martin) توقف می نماید. رویال کارائیب و هلند آمریکا هم در حال برنامه ریزی هستند تا در ماه ژانویه سفری به سنت توماس داشته باشند.

بیشتر بنادر اکنون باز هستند و متخصصان این صنعت از مسافران می خواهند که سفر خود را به این بندرها لغو ننمایند. این موضوع از اهمیت مالی توریست ها در این منطقه حکایت دارد.

میشل پیج (Michele Paige)، رئیس انجمن کشتیرانی کروز فلوریدا - کارائیب به هرالد میامی (Miami Herald) می گوید:

ما به سختی کوشش می کنیم تا برنامه های سفر کشتی ها را برقرار کنیم، چون می دانیم که حیات آن مناطق به این موضوع بستگی دارد.

با توجه به لیست دقیقی که در سایت کروز کریتیک (Cruise Critic) منتشر شده است، بندرها در کی وست (Key West)، باهاما (Bahamas)، جمهوری دومینیکن (Dominican Republic) و سنت لوسیا (St. Lucia) و چند بندر دیگر باز هستند و می توان از آن ها برای مقاصد تجاری استفاده کرد.

کشتی های کروز نقش مهمی در حمل ونقل محموله ها دارند و با انجام کارهای امدادی و یاری به تخلیه جزایر می توانند یاری زیادی به بازسازی جزایر کارائیب نمایند.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 242

به "بازگشتن کشتی کروز به جزایر کارائیبی آسیب دیده از طوفان های ماریا و ایرما" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشتن کشتی کروز به جزایر کارائیبی آسیب دیده از طوفان های ماریا و ایرما" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشتن کشتی کروز به جزایر کارائیبی آسیب دیده از طوفان های ماریا و ایرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید