برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، لوازم روشنایی شامل کلیدپریز و سیم و کابل از آنجا که به طور مستقیم با انرژی برق در ارتباط هستند، از لحاظ ایمنی اهمیت بالایی دارند.

برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر عملکرد، ظاهر کلید و پریز هم نباید در دکوراسیون داخلی نادیده گرفته گردد. در حال حاضر انواع مختلفی از کلید پریز با کاربردهای گوناگون در بازار وجود دارد؛ برای مثال در فضاهای مرطوب مانند استخرها باید از کلید و پریز ضد آب استفاده گردد. در واقع کلید و پریزها در سه اصل ایمنی، ظاهر و مکانیزم با یکدیگر تفاوت دارند که برای خرید برترینش باید این موارد را در نظر گرفت.

اصل اول: ایمنی

کلید و پریز برق اگر درست انتخاب نگردد، هم ممکن است باعث برق گرفتی گردد و هم قابلیت اشتعال دارد! از این رو، امروزه کلید و پریزهایی ساخته شده اند که در آن ها از پلی امیدهای نسوز استفاده شده به طوری که یک حلقه فنری در گلوگاه سوراخ پریز، مانع آتش گرفتن می گردد. بعلاوه برخی از پریزها، درپوشی دارند که از بچه ها در برابر آن ها محافظت می نماید.

ظاهر کلید و پریز

کلید و پریزها امروزه در انواع پلاستیکی، چرمی، برنجی، حتی کریستالی فراوری می گردد. معمولا در جواب جنس مرغوب قاب کلید و پریز ، فلز با پوشش رنگی مناسب پیشنهاد می گردد که در کنار ظاهر زیبا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومند.

مکانیزم کلیدها، از مکانیکی تا لمسی

امروزه کلید و پریزهای متفاوتی و البته با کارکرد متفاوت در بازار به فروش می رسند. در ادامه با توجه به موارد گفته شده، برخی از این انواع معرفی خواهند شد؛

کلید اهرمی

کلاسیک ترین نوع کلید! این نوع کلید پریز، یک اهرم جهت روشن و خاموش کردن دارد و برترین گزینه برای دکوراسیون های کلاسیک به شمار می رود.

کلید و پریز روکار

کلید و پریز روکار به راحتی با یاری پیچ و رول پلاک نصب می گردد؛ البته در کنار این راحتی استفاده، نسبت به مدل های دیگر، زیبایی کمتری دارد. بنابراین چندان در دکوراسیون داخلی به کار نمی رود.

کلید و پریز توکار

برخی از افراد چندان علاقه مند نیستند که کلید و پریز در دکوراسیون به چشم بیاید؛ کلید و پریز توکار برترین گزینه برای آن هاست. کلید و پریز توکار چندین و چند مدل دارد، به گونه ای که یکی از مدل های آن کلید و پریزی است که در دیوار یا کانتر آشپرخانه یا حتی درون کشوها نصب شده و قاب آن کاملا هم سطح با دیوار می گردد.

اما در کنار همه این موارد، قیمت کلید پریز نیز اهمیت دارد. شاید برای بسیاری از کاربران سوال گردد که قیمت کلید پریز لاکچری چقدر است؟ آیا امکان خرید لوازم روشنایی از فروشگاه اینترنتی کلید و پریز وجود دارد؟ از این رو، در ادامه چند فروشگاه برای خرید کلید و پریز مرغوب معرفی خواهند شد.

فروشگاه تله پارس

تله پارس نمایندگی معتبر در زمینه کالاهای برقی ساختمانی، کلید و پریز، سیم و کابل، انواع چراغ ها، تجهیزات شبکه، لوله و اتصالات، کلید های مینیاتوری و بسیاری از محصولات دیگر است. این مجموعه نمایندگی رسمی کارخانه های البرز الکتریک نور (لینکو)، ویرا الکتریک و شیل ایران را با سال ها تجربه در زمینه لوازم روشنایی بر عهده دارد و بعلاوه پخش و گارانتی مستقیم کلید و پریز ویرا الکتریک در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشگاه عمده فروشی لاله زار عمده

لاله زار عمده، فروشگاه عمده فروشی انواع لوازم برق ساختمان با ارسال به سراسر کشور است. فروش انواع کلید و پریز ، سیم و کابل ، لوازم روشنایی و لامپ های led در تخصص این فروشگاه است. این فروشگاه حاصل سالها فعالیت و تجربه تکنسین هایی است که به صورت علمی و کاربردی در حوزه صنعت برق ساختمان مشغول به کارند.

آدرس سایت: https://lalezaromde.com/

فروشگاه اینترنتی فازنول

سردرگمی پیمانکاران در خرید کلید و پریز برای تشخیص کالای استاندارد و با کیفیت دغدغه ایجاد این فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی فازنول باتوجه به قیمت کلید و پریز، برترین گزینه ها را براساس قیمت کلید و پریز در ایران، در اختیار مشتریان قرار می دهد و به تلفیقی از دانش، تجربه و مدیریت جهت تامین کلید و پریز ایران تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی برق آسا

در صورتی که کیفیت و اصالت محصول برای شما مهم است. با برق آسا می توانید کلید و پریزهای خود را از میان برترین برندها و با برترین کیفیت موجود بخرید. گفتنی است که تمامی برندهای کلید و پریز برق آسا دارای پنج سال گارانتی تعویض هستند. برای خرید و مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان برق آسا در ارتباط باشید: تماس: 02177538091

آدرس سایت https://barqasa.com/

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2079

به "برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید کلید و پریز چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید