برترین هتل های ساحلی بوشهر برای سفری به یاد ماندنی!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل های ساحلی بوشهر از جمله پرطرفداترین محل های اقامتی در جنوب کشور هستند. بوشهر یکی از زیباترین شهرهای جنوب کشور است که جاذبه های دیدنی و تفریحی مختلفی دارد. هرساله مسافران زیادی از سراسر ایران راهی این شهر جنوبی زیبا می شوند. بندر بوشهر یک شبه جزیره است که از هر سه جهت به آب های نیلگون خلیج فارس و از یک جهت به خشکی متصل شده است. سواحل بکر، کوه های زیبا، نخلستان های سرسبز، آثار فرهنگی و بناهای تاریخی از جاذبه های دیدنی بوشهر است که مسافران می توانند از آن ها بازدید نمایند و لذت ببرند.

برترین هتل های ساحلی بوشهر برای سفری به یاد ماندنی!

پس از انتخاب مقصد سفر، محل اقامت مهم ترین مساله ای است که باید به آن توجه کرد. بوشهر هتل های زیادی دارد که برای هر سلیقه ای مناسب است. اما در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی هتل های ساحلی بوشهر خواهیم پرداخت، با ما در ادامه همراه باشید.

هتل های ساحلی بوشهر | هتل ساحلی پرواز

اولین هتل بوشهر که در این فهرست به آن می پردازیم هتل ساحلی پرواز است. این هتل بوشهر در بستر ساحل نقره فام خلیج فارس واقع شده و سه ستاره است. ویو زیبای دریا از ویژگی های شاخص سوییت های این هتل بوشهر است. هتل ساحلی پرواز، اقامتگاهی نوساز است که با ارائه خدمات مورد احتیاج مسافران و امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 50 دستگاه خودرو، سرو غذا در رستوران با گنجایش 160 نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان خود می باشد.

از دیگر مزیت های این هتل بوشهر می توان به نزدیک بودن آن به جاذبه های گردشگری و دیدنی بوشهر از جمله

مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس اشاره کرد.

آدرس هتل بوشهر(پرواز): خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، مقابل پارک مرجان

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

یکی دیگر از هتل های ساحلی بوشهر، هتل جهانگردی دلوار است که این هتل بوشهر هم سه ستاره بوده و در جوار ساحل دریای خلیج فارس ساخته شده است.

این هتل بوشهر با ارائه امکانات مطلوب به مسافران هتلی مناسب برای اقامت مهمانان در شهر بندری بوشهر است. مهمانسرای دلوار با بهره گیری از کادری مجرب و آزموده در تمامی فصول میزبان میهمانان داخلی و خارجی می باشد. نزدیکی به فرودگاه، بازار اصلی شهر، بافت سنتی شهر، و ساحل دریا از امتیازات ویژه این هتل بوشهر به شمار میرود.

آدرس هتل بوشهر (دلوار): بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رییس علی دلواری

هتل های ساحلی بوشهر | هتل پلاس

هتل بعدی که قصد معرفی آن را داریم و در دسته هتل های محبوب بوشهر قرار می گیرد، هتل پلاس بوشهر است. این هتل به کلیه مراکز اداری، تجاری، پاساژها و ساحل دریای بوشهر نزدیک است. امکانات رفاهی که در این هتل بوشهر ارائه می گردد شامل سوییت و اتاق های شیک، رستوران، کافی شاپ، لابی بزرگ، اینترنت رایگان و دیگر امکانات رفاهی است که برای گردشگران ارائه می گردد.

آدرس هتل بوشهر (پلاس): بوشهر، خیابان نواب صفوی، چهارراه کشتیرانی، روبروی اداره هدایت و رانندگی

هتل دریا کنار

هتل دریا کنار بوشهر یک هتل تازه تاسیس است که در مهر ماه سال 1399 فعالیت خود را شروع کرده و در 4 طبقه بنا شده است. این هتل بوشهر دارای 17 باب واحد اقامتی جهت پذیرایی از گردشگران است. از لحاظ موقعیت مکانی هم هتل دریا کنار در بافت تاریخی شهر بوشهر در خیابان ساحلی و در مجاورت دریا و ساحل آن واقع شده است ازین رو جز دسته هتل های ساحلی بوشهر به شمار میرود. بعلاوه از هتل دریا کنار می توان به آسانی و باپیمودن حداکثر مسافت حدود 5 دقیقه به صورت پیاده از عمارت گلشن و عمارت دهدشتی که از جاذبه های تاریخی معروف این شهر هستند، نیز بازدید کرد.

آدرس هتل بوشهر (دریاکنار): بوشهر، خیابان ساحلی، سه راه انقلاب رو به رو دریا و پارک تی وی

هتل های ساحلی بوشهر | مجموعه گردشگری درسا

این مجموعه گردشگری هم در کنار ساحل زیبای خلیج فارس ساخته شده است. مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بوشهر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع یک سال است که افتتاح شده است. این مجموعه را که میتوان به عنوان هتل بوشهر هم آن را دسته بندی کرد در مجموع دارای 20 باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و کامل می باشد. مجموعه گردشگری درسا در جنوب غربی بندر بوشهر در کنار ساحل و در منطقه ای بکر و با چشم اندازی زیبا بنا شده است. منطقه جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد این مجموعه، اقامتی رویایی را برای مهمانان بندر بوشهر رقم خواهد زد.

آدرس هتل بوشهر (درسا) : بوشهر، بهمنی، بلوار شهید ماهینی، انتهای پارک شغاب، کنار ساحل

هتل آپارتمان یاس

هتل بوشهر بعدی که در فهرست واقع شده است هتل آپارتمان یاس است. این هتل بوشهر در خیابان عاشوری این شهر ساخته شده است. هرچند که هتل یاس دقیقا در کنار ساحل نیست ولی میهمانان گرامی می توانند از هتل یاس با پیمودن فاصله 3 کیلومتری به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس برسند. هتل آپارتمان یاس دارای چهار طبقه مشتمل بر 23 باب اتاق و سوئیت است. اتاق های هتل آپارتمان دو ستاره یاس بوشهر در طبقات دوم تا چهارم پراکنده شده اند و امکانات رفاهی متوسطی را به مسافران ارائه می نماید.

آدرس هتل بوشهر (یاس): بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان

هتل های ساحلی بوشهر | اقامتگاه بوم گردی مان

اقامتگاه بوم گردی مان همواره سبز بوشهر هرچند هتل بوشهر نیست ولی یکی از خاص ترین اقامتگاه های ساحلی این شهر است که قدمتی بیش از 80 سال دارد. این اقامتگاه دارای 3 باب اتاق است که اتاق ها در طبقه همکف و اول قرار گرفته اند. اقامتگاه مان همواره سبز بوشهر در سال های پیش بازسازی شد و با تجهیز اتاق ها فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه در سال 1397 مجددا بازسازی شد. از لحاظ موقعیت مکانی، اقامتگاه مان همواره سبز در ضلع غربی خط ساحلی شهر بوشهر واقع شده است و مهمانان گرامی دسترسی آسانی به دریا، عمارت دهدشتی و موزه مردم شناسی خواهند داشت. بعلاوه فاصله این اقامتگاه تا اسکله صیادی جفره حدود 2.8 کیلومتر و فاصله آن تا اداره بنادر و گمرک، 2.5 کیلومتر می باشد.

در این اقامتگاه بوشهری به علت حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه بوم گردی اقامتگاه مان همواره سبز بوشهر فاقد تخت هستند. ورودی طبقه اول اقامتگاه نیز دارای پله می باشد. مهمانان عزیزی که در پی فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند و می خواهند حسی نو را تجربه نمایند می توانند اقامتگاه بومگردی را برای طی سفر خود انتخاب نمایند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی مان بوشهر: بوشهر، خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم 7، پلاک 1، جنب رستوران زیتون

این مطالب را نیز بخوانید:

معرفی برترین و معروف ترین کافه های بوشهر

آشنایی با صنایع دستی بوشهر

معرفی فرودگاه بین المللی بوشهر

10 مورد از جاذبه های دیدنی شهر بوشهر

راهنمای سفر به بوشهر

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2249

به "برترین هتل های ساحلی بوشهر برای سفری به یاد ماندنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های ساحلی بوشهر برای سفری به یاد ماندنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید