بهترین و مقرون به صرفه ترین جاذبه های گردشگری در سفر به آمریکا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، آمریکا از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی بسیار وسیع است. در نتیجه جاذبه های توریستی زیادی نیز دارد. اگرچه سفر به نقاط مختلف این کشور هزینه زیادی در بر دارد.

بهترین و مقرون به صرفه ترین جاذبه های گردشگری در سفر به آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ایالت متحده آمریکا مکان های زیادی برای گذراندن تعطیلات دارد که هریک امکاناتی نظیر هتل ها، رستوران و سرگرمی هایی با قیمت های زیاد دارد. U.S. News با نظرسنجی از افراد متخصص لیستی از بهترین مکان های این کشور ارائه نموده که شاید سفر کردن به آنها کمی به صرفه تر از سایر نقاط این کشور باشد.

1. یلواستون (Yellowstone)

Yellowstone خانه جاذبه های طبیعی و مناظر نفس گیر برای بازدیدنمایندگان در هر رده سنی است. راستاهای کوه نوردی و اسکی، وجود چشمه های آب گرم و ماجراجویی های دیگر از امکانات این منطقه به شمار می رود. هزینه ورودی پارک ملی آمریکا نیز کم است و جای مناسبی برای بازدید به شمار می رود.

2. یوسمیتی (Yosemite)

یوسمیتی با جاذبه های طبیعی و مناطق ارزان برای کمپینگ و افرادی که قصد دارند از زندگی شهری دور باشند بسیار مناسب است. این منطقه امکاناتی مانند راستاهای پیاده روی گسترده برای بازی بچه ها بدون صرف هزینه دارد و شما می توانید به جای رزرو هتل های گران، چادر بزنید و از مناظر لذت ببرید.

3. نشویل (Nashville)

Nashville به دلیل وجود هتل های ارزان قیمت در جنوب منطقه، داشتن بهترین موسیقی زنده کشور و جاهایی برای کباب کردن غذا شهرت دارد. حتی در این منطقه شکار هم امکان پذیر است.

4. ایالت واشنگتن (Washington D.C)

اگرچه قیمت هتل ها در واشنگتن زیاد به صرفه نیست، اما افرادی که شکیبا هستند می توانند یک اتاق خوب و ارزان پیدا نمایند. سرگرمی های زیادی وجود دارد که می توانید در این ایالت به آنها بپردازید. بازدیدنمایندگان می توانند در این ایالت همچنین از موزه های رایگان مانند موزه Smithsonian دیدن نمایند.

5. Savannah

قیمت های پایین می تواند یکی از دلایل سفر به شهر جنوبی Savannah باشد. معماری زیبا و رستوران ها از بخش های دل چسب این شهر است. با نرخ های پایین اتاق ها می توان چند روز بیشتر در این شهر ماند.

6. نیواورلئان (New Orleans)

نیواورلئان برای گردشگران دروازه ای از فرهنگ است که بر خلاف شهرت نه چندان خوش نام این شهر بسیار غنی است. هتل ها با قیمت هایی مناسب در ساختمان های قدیمی واقع شده اند و غذاخوری ها غذاهایی معطر با قیمت هایی مناسب سرو می نمایند. سعی کنید در ماه مارس به این شهر سفر نکنید زیرا هزینه ها کمی بالاتر می رود.

7. چارلستون (Charleston)

قصرهای تاریخی و خیابان های روشن که نمایی زیبا از شهر به نمایش می گذارد، مسافران را به این منطقه جلب می نماید. برخلاف مکا ن های دیگر که دلیل محبوبیت شان قیمت های پایین است، یکی از دلایلی که بر شهرت این شهر می افزاید، قیمت های نجومی هتل ها و رستوران هایش است. البته با برنامه ریزی می توانید در فصل زمستان به چارلستون سفر کنید زیرا در این فصل این منطقه طبیعتی بکر و دیدنی دارد.

8. آدیرونداکس (Adirondacks)

لازم نیست در خصوص افزایش هزینه ها نگران باشید. در واقع اگر بخواهید گشت وگذاری در طبیعت داشته باشید هزینه آن بیشتر از بودجه تان نمی گردد. کمپینگ ها بسیار مقرون به صرفه اند و راستاهای پیاده روی نیز کاملا رایگان هستند.

9.سن آنتونیو (San Antonio)

سن آنتونیو خانه افسانه آلامو (Alamo) است. در سن آنتونیو سرگرمی های فراوانی وجود دارد. مکانی برای پیاده روی در کنار رودخانه و وجود رستوران ها و هتل ها در قلب شهر از امکانات این مکان به شمار می رود. King William و Alamo Heights از محله های نزدیک این رستوران ها هستند.

10. سیاتل (Seattle)

سرگرمی های ارزان و متعددی وجود دارد تا در سیاتل خوش بگذرانید. در اولین استارباکس جهان کمی قهوه بنوشید، در فروشگاه پایک گشتی بزنید یا در راستا کوه های المپیک قدم بزنید، البته اگر سرما شما را اذیت نمی نماید.

11. ساحل Myrtle

Myrtle ساحلی جذاب برای خانواده ها و دارای زمین های گلف زیادی است. هتل ها و رستوران های این ساحل ارزان است که سفر را لذت بخش تر می نماید. امکان استفاده از زمین های گلف که توسط هتل ها ارائه شده، وجود دارد. قدم زدن در سواحل سطح شهر نیز به روح آدمی آرامش می بخشد.

12. آستین (Austin)

آستین جاذبه هایی در فضای باز دارد که باعث می گردد مردم از سراسر کشور به این شهر بیایند. طیف وسیعی از نهارخوری ها و محل های مسکونی از گزینه های دیگر شهر است. موسیقی زنده نیز یکی از جذابیت های توریستی این شهر به شمار می رود.

13. Key West

Key West جزیره ای در جنوب فلوریدا است که برای تعطیلات محیط مناسبی به شمار می رود. غذاخوری های جالب و مناظر زیبا همه در یک منطقه 7 مایلی واقع شده اند که وجود اتومبیل را غیرضروری می نماید. اگر می خواهید به این شهر سفر کنید، در فصل های بهار و زمستان جا رزرو کنید.

14. پیتزبورگ (Pittsburgh)

پیتزبورگ شهری صنعتی است، اما از اکتشافات رو به رشد هنر در این شهر نمی توان غافل شد. زمانی که بلیط های بازی فوتبال گران می گردد قیمت همه چیز در این شهر افزایش می یابد.

15. شیکاگو (Chicago)

از جاذبه های گردشگری شیکاگو می توان به پارک هزاره (Millennium) و نیروی دریایی (Navy Pier) اشاره نمود.

16. شارلوتس (Charlottesville)

در شارلوتس می توانید از جاذبه های گردشگری مانند مانتیلسو (بنای تاریخی) بازدید کنید. مهم ترین ویژگی این ناحیه قیمت هتل ها است که خیلی گران نیستند. منبع: Travel.usnews

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1554

به "بهترین و مقرون به صرفه ترین جاذبه های گردشگری در سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و مقرون به صرفه ترین جاذبه های گردشگری در سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید