تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهارراه گلوبندک

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرگزاری خبرنگاران-دادستان عمومی و انقلاب تهران خواهان افزایش نوبت های کاری و تسریع در اجرا و تکمیل ساخت زیرگذر چهارراه گلوبندک شد.

تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهارراه گلوبندک

به گزارش خبرنگاران، آقای القاصی مهر در بازدید از طرح احداث زیرگذر چهار راه گلوبندک، ضمن تأکید بر اهمیت موقعیت بازار تهران به عنوان هسته مرکزی شهر گفت: مجموعه بازار، پر ترافیک ترین نقطه شهر است و لذا باید سطح دسترسی ها به مترو و بازار به نحوی تدارک دیده شود که هم کمترین ترافیک را ایجاد کند و هم سریعترین زمان ممکن برای جابجایی مسافران و عابران فراهم شود.

دادستان تهران دلیل بازدید خود از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک را، رسیدگی به مطالبه مردم در زمینه برطرف مزاحمت ترافیکی در منطقه بیان کرد و گفت: این پروژه از سال 1394 تا به امروز در دست اقدام است و به گفته مسئولان شهرداری ظرف 8-7 ماه اخیر با توجه به سپردن کار به پیمانکار جدید، سرعت بالایی گرفته است و پیشنهاد ما این است که با افزایش یک یا دو نوبت کاری و تسریع در اجرای طرح، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران توضیح داد: فرایند احداث پروژه بنا شده در حال حاضر برای مردم مزاحمت ایجاد می نماید و موجب اعتراض و نارضایتی است و انتظار ما از شهرداری این است که با کوشش و وقت گذاری بیشتر و افزودن نوبت های کاری، سرعت بیشتری به کار بدهند.

در این برنامه معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز با ارائه گزارشی از فرایند اجرای پروژه نسبت به اتمام مراحل کار تا انتها تابستان سال آینده ابراز امیدواری کرد.

آقای صبوری دیلمی با بیان این که در حال حاضر قسمت غربی پروژه به انتها رسیده است، اظهار کرد: دلیل اجرای طرح، این بود که ورودی های متروی تهران در ایستگاه 15 خرداد، کفاف جمعیت را نمی داد و فقدان آسانسور و پله برقی در ایستگاه مترو دسترسی افراد دارای معلولیت، جانبازان و مادرانی که فرزندان خود را با کالسکه می آوردند، به مترو غیرممکن نموده بود.

وی افزود: در اجرای این طرح احداث دو ورودی جدید با چهار پله برقی و 8 دستگاه آسانسور پیش بینی شده است که امروز قسمت غربی به انتها رسید و تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1606

به "تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهارراه گلوبندک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید دادستان تهران بر تسریع در تکمیل زیرگذر چهارراه گلوبندک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید