ویلای مدرن کوچک: تماشای باغ لاله آسارا را از دست ندهید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، جشنواره لاله های آسارا در اصل همان باغ لاله های گچسر است که به آسارا منتقل و دهم اردیبهشت ماه 1401 افتتاح شده است.

ویلای مدرن کوچک: تماشای باغ لاله آسارا را از دست ندهید

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شهر آسارا یکی از مقاصد گردشگری استان البرز و جاهای تماشای کرج است که به لطف وجود جاذبه های طبیعی و قرارگیری در نزدیکی تهران، محبوبیت زیادی بین مرکز نشینان و اهالی منطقه ها اطراف دارد. آنچه که جذابیتی دوچندان برای آسارا به ارمغان آورده و هیجان خاصی به گردشگران جاده چالوس بخشیده، جشنواره بسیار زیبای باغ لاله است. این جشنواره از دهم اردیبهشت ماه 1401 افتتاح و با استقبال زیادی روبرو شد. با خبرنگاران همراه باشید تا درباره باغ لاله آسارا بیشتر بدانید.

باغ لاله آسارا کجاست؟

باغ لاله آسارا در راستا جاده کرج-چالوس واقع شده است و یکی از جاهای تماشای استان البرز محسوب می گردد. شهر آسارا از توابع شهرستان کرج در استان البرز است. برای رسیدن به آنجا باید به کیلومتر 40 جاده کرج-چالوس، آسارا، جنب پمپ بنزین امیرکبیر بروید.

درباره جشنواره لاله های آسارا

جشنواره لاله های آسارا در اصل همان باغ لاله های گچسر است که به آسارا منتقل شده است و در زمینی کوچک تر، شکوهی از زیبایی طبیعت را با منظره کوه های البرز، به رخ هر بیننده ای می کشد.

شرایط بازدید از جشنواره لاله های آسارا

باغ لاله آسارا در اردیبهشت 1401، میزبان گردشگران و طبیعت دوستان بسیاری بوده است. اگر شما نیز برای تماشای این طبیعت تماشای ترغیب شده اید، با پرداخت 25 هزار تومان هزینه ورودی می توانید از ساعت 9 تا 18 لحظات خاطره انگیزی برای خود بسازید؛ ضمن اینکه بازدید بچه ها زیر هفت سال از این جشنواره رایگان است. جشنواره لاله های آسارا از 10 اردیبهشت کار خود را شروع کرد و تا اواخر خرداد برقرار است.

تماشای های آسارا

بخش آسارا کرج از 56 روستا تشکیل می گردد که هر یک جاذبه های گردشگری جذابی را در خود جای داده اند. بعضی از جاهای تماشای آسارا شامل جنگل 100,000 هکتاری درخت ارس، رودخانه خروشان، کوچه باغ های روستایی، تونل کندوان، سه قله بالای 4,000 متر از جمله قله های ناز و کهار، آثار تاریخی، مذهبی و… می گردد.

اگر به تفریحات نزدیک تهران علاقه دارید، تماشای های کرج برای آخر هفته را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر گردشگری، از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2203

به "ویلای مدرن کوچک: تماشای باغ لاله آسارا را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای مدرن کوچک: تماشای باغ لاله آسارا را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید