جزیره فوق العاده بویوک آدا در استانبول

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بویوک آدا فضای بسیار زیبایی دارد؛ هیچ ماشین و موتوری در آن تردد نمی کند و تنها وسیله حمل و نقل مردم جزیره، موتورهای برقی و دوچرخه ها هستند. کوچه های دیدنی و سرسبز با منظره دریا و شهر، خانه ها و ویلاهای زیبا، سکوت و آرامش محیط همگی باعث می شوند تا خاطره ای لذت بخش از گشت و گذار در این جزیره را با خود به خانه ببرید.

جزیره فوق العاده بویوک آدا در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

در بویوک آدا می توانید با پرداخت هزینه ای ارزان، دوچرخه و یا کاسکله اجاره کنید و دور جزیره گشت بزنید و در رستوران ها و کافه های متنوع جزیره، انواع ماهی و غذاهای ترکی را امتحان کنید. این جزیره علاوه بر منظره ها چشم نواز و محیط آرام و دیدنی اش، بناهای تاریخی مهمی هم در خود دارد؛ کلیسایی به سبک یونانی، خانه متروکه لئون تروتسکی در دوران تبعیدش و بناهایی با معماری عثمانی بخشی از این بناهای تاریخی هستند.

برای رفتن به بویوک آدا، به یکی از اسکله های بشیکتاش، امینونو و بوستانجی بروید و سوار کشتی های آدالار شوید. برای رسیدن به بویوک آدا تقریبا یک ساعت و نیم در راه هستید و باید در آخرین توقف کشتی، پیاده شوید. کشتی ها عموما از 9 صبح تا 7 شب از استانبول به طرف بویوک آدا و برعکس در حرکت هستند. به محض رسیدن به جزیره، زمان بازگشت کشتی ها را حتما چک کنید؛ چرا که آخرین کشتی از بویوک آدا حدودا ساعت 6 یا 7 بعدازظهر به سمت استانبول حرکت می نماید و بعد از آن تا روز بعد هیچ کشتی وجود ندارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1874

به "جزیره فوق العاده بویوک آدا در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره فوق العاده بویوک آدا در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید