خبر هیجان انگیز برای آن ها که آیفونشان خیلی قدیمی است، عکس

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، گجت نیوز نوشت: پیش بینی می گردد که یک دستگاه پلمپ و مهر و موم از نسل اول آیفون اپل، طی مزایده فردا در حراجی LCG با قیمت حداقل 30 هزار دلار (حدود 900 میلیون تومان) فروخته گردد.

خبر هیجان انگیز برای آن ها که آیفونشان خیلی قدیمی است، عکس

یک دستگاه آیفون 2007 آکبند و پلمپ در بسته بندی اصلی خود به حراج گذاشته شده و بر اساس حدس ها، انتظار می رود که با قیمت 30000 دلار یا بیشتر به فروش برسد. نمونه آکبند نسل اول آیفون اپل، در خلال رویداد پاییزه حراجی موسسه LCG، در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) به مزایده گذاشته می گردد. از روز پنجشنبه هفته گذشته تا به امروز، 14 پیشنهاد خرید با قیمت اولیه 2500 دلار برای خرید نمونه پلمپ نسل اول آیفون اپل ارائه شده که بالاترین پیشنهاد به 8633 دلار می رسد.

با این حال، موسسه LCG قیمت پیشنهادی خود برای فروش این آیفون را در محدوده 30 هزار دلار یا بالاتر معین نموده است. اگرچه هنوز تعیین نیست که این رقم بر چه مبنایی انتخاب شده است. با توجه به روند حراج، این احتمال وجود دارد که قیمت اعلامی از محدوده فوق فراتر رفته و این دستگاه نوستالژیک با قیمتی غیرمنتظره فروخته گردد.

این گوشی موبایل، نسل اول آیفون اپل محسوب می گردد که دارای جعبه پلمپ و مهر و موم شده بوده و فاقد برچسب بسته بندی، فروشگاه یا حمل ونقل است. هم چنین بارکدها و اطلاعات نظارتی آن نیز در پشت جعبه قابل رویت بوده و محو نشده اند. این دستگاه یک مدل 8 گیگابایتی است که در زمان عرضه 599 دلار قیمت داشت. کاربران می توانند تا حداکثر فردا ظهر، قیمت پیشنهادی خود را برای خرید این دستگاه ارائه داده و هم چنین این رویداد را به وسیله وب سایت حراجی LCG دیدن نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2271

به "خبر هیجان انگیز برای آن ها که آیفونشان خیلی قدیمی است، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبر هیجان انگیز برای آن ها که آیفونشان خیلی قدیمی است، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر هیجان انگیز برای آن ها که آیفونشان خیلی قدیمی است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید