زیباترین باغ های گل دنیا کدامند؟ (طراحی ویلا)

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، از گل های رنگارنگ لاله گرفته تا شکوفه های کوچک و ظریف، در سراسر دنیا می توانید زیباترین باغ های گل را که مملو از گیاهان رنگارنگ هستند، مشاهده کنید.

زیباترین باغ های گل دنیا کدامند؟ (طراحی ویلا)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که زیباترین باغ های گل در دنیا کدامند؟ البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که زیبایی ذهنی و سلیقه ای است، اما این فضاهای رنگارنگ و خیره نماینده که از زیباترین باغ های دنیا هستند، می توانند حتی برای کسانی که مشتاق بازدید از جاذبه های طبیعی نیستند هم قابل توجه و مجذوب نماینده باشد. در این مطلب از خبرنگاران زیباترین باغ های گل دنیا را به شما معرفی می کنیم که روح شما را نوازش می نمایند.

باغ های کوکنهوف، هلند

کوکنهوف یکی از زیباترین باغ های گل دنیا محسوب می گردد که به علت تنوع گل های لاله اش معروف است. کوکنهوف دومین باغ بزرگ دنیا است که به باغ اروپا نیز معروف است. این باغ خانه لاله های هلندی است و بیش از 7 میلیون گل لاله در آن وجود دارد. رایحه خوش لاله ها و رنگ های خیره نماینده شان تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازتماشامایندگان رقم می زند.

مزارع اسطوخودوس، فرانسه

در سفر به فرانسه می توانید زیبایی بی نهایت را در زمین های پر از گل های خوش رنگ تماشا کنید. اینجا با تمام باغ های گل که تا به حال دیده اید فرق دارد. مزارع معطر اسطوخودوس را می توان در تابستان در همه جای پروانس پیدا کرد. این محصول معروف ترین محصول منطقه است و برای قرن ها اهمیت قابل توجهی برای مردم پروانس داشته است.

باغ های بوچارت، کانادا

باغ های بوچارت یکی از جاذبه های معروف و محبوب کانادا به شمار می آیند. تصاویر رنگارنگ و طراحی فوق العاده باغ، راه های پیچ در پیچ سنگی و گل ها و درختان گوناگون چشمان شما را خیره می نمایند. در بهار برگ درختان سبز کمرنگ است و درختان گل های کوچک سفید و صورتی دارند. بوچارت در تمام فصول زیباست.

شیبازاکورا، فوجی ژاپن

در دامنه کوه فوجی فرشی از گل های صورتی روشن متشکل از حدود 800 هزار گل گسترده است. جشنواره شیبازاکورا فوجی، یکی از برترین و محبوب ترین مناسبت ها در سراسر کشور برای تماشا شیبازاکورا (خزه صورتی یا خزه فلوکس به انگلیسی) است. کوه فوجی در روزهای صاف به صورت پس زمینه ای زیبا در باغ دیده می گردد.

باغ میراکل، دبی

با اینکه دبی از نظر جغرافیایی بسیار خشک و بی آب و علف قلمداد می گردد اما جالب است بدانید که بزرگ ترین باغ گل طبیعی دنیا درست در وسط شهر دبی قرار گرفته است. گل های این باغ با اشکال متنوع و زیبا طراحی شده اند که نظر بازتماشامایندگان را از سراسر دنیا به خود جلب می نمایند. برای تماشا جاذبه های گردشگری دنیای، اگر اهل شکم گردی هستید به این شهرها سفر کنید! را بخوانید.

پارک ساحلی هیتاچی، ژاپن

هیتاچی که به گل های فصلی اش معروفیت دارد، مانند بهشتی بی خاتمه است. در فصل بهار گل های کوچک آبی رنگی در تمام باغ می روید گویی در وسط فرشی آبی ایستاده اید. در تابستان همه جا سبز است و در پاییز به رنگ قرمز . پارک ساحلی هیتاچی در طول سال گل هایی تماشای را در باغ های زیبا و بزرگ خود به نمایش می گذارد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری برترین جاهای تماشای ساری را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2247

به "زیباترین باغ های گل دنیا کدامند؟ (طراحی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین باغ های گل دنیا کدامند؟ (طراحی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید