سواحل پاتونگ جزیره پوکت تایلند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می گردد و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست.

سواحل پاتونگ جزیره پوکت تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

یش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار گرفته است که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.

بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ Patong و کارون Karon از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می فرایند.

جذابیت اصلی این سواحل نیز شن های سفید و طلایی آن ها است.زیباترین ساحل های تایلند را می توانید در جزیره پوکت پیدا کنید: سواحل بهشت و پاتونگ.

پاتونگ در محدوده غربی جزیره پوکت واقع شده است و از یک طرف به شهر وصل می گردد.ساحل بهشت نیز همان طور که از نامش پیداست، بهترین امکانات و زیباترین مناظر را دارد.

در این ساحل ها استراحتگاه های فراوانی وجود دارند.گردشگران می توانند در هر جای بهشتِ ساحل بهشت که مایل هستند توقف و استراحتگاه مورد نظرشان را کرایه نمایند و از زیبایی های آن جا نهایت لذت را ببرند.

پاتونگ نیز بیشتر برای جاذبه های شبانه خود شهرت دارد.در این ساحل پارک فرهنگی و تفریحی بسیار زیبایی وجود دارد که برنامه های جذابی در آن اجرا می شوند.این ساحل حدود 150 کیلومتر وسعت و با نورپردازی های زیبا، در شب جلوه خیره نماینده ای دارد.در این ساحل،همه چیز به دریا ربط پیدا می نماید.

ساحل پاتونگ شامل دو خیابان اصلی می باشد که یک طرفه و در دو جهت رفت و برگشت می باشند، فاصله دو خیایان هم 150 تا 200 متر بیشتر نیست

واحد پول: بات میباشد

حمل و نقل:

برای حمل و نقل میتونید از تاکسی هایی که به اونها توک توک میگن بهره ببرید اما بگم که این تاکسی ها تاکسی متر ندارند.

بازار ساحل پاتونگ پوکت از مراکز خرید تایلند

در بازار ساحل پاتونگ مغازه های زیادی هستند که فروشنده های اهل چانه زدنی دارند. در این بازار که از بهترین مراکز خرید پوکت و مراکز خرید تایلند است، انواع مایحتاج خود را میتوانید تهیه نمایید از جمله میوه جات، کیف، کفش، لباس و .. یکی از بهترین و زیباترین چیزهایی میتوانید از این بازار بخرید، دستبندها و گردنبندهای سنگی با رنگ های درخشان شان است که سوغاتی خوبی است، برای مشابه شان در ایران حداقل باید ده برابر پول بدهید. این بازار یکی دیگر از مراکز خرید پوکت تایلند می باشد.

منبع: سفرگو
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 687

به "سواحل پاتونگ جزیره پوکت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل پاتونگ جزیره پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید