متری شیش ونیم، برترین فیلم جشنواره فیلم های پلیسی فرانسه شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تهران (پانا) - همزمان با برگزاری اختتامیه سی وششمین جشنواره فیلم های تریلر و پلیسی ریم پولار فرانسه دو فیلم متری شیش ونیم و کشتارگاه جوایز اصلی این رویداد سینمایی را به خود اختصاص دادند.

متری شیش ونیم، برترین فیلم جشنواره فیلم های پلیسی فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روابط عمومی پروژه، سی و ششمین دوره جشنواره فیلم های تریلر و پلیسی ریم پولار از 26 تا 30 می (5 تا 9 خرداد) در شهر بون فرانسه برگزار گردید.

در اختتامیه این رویداد فیلم متری شیش ونیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی پیروز به کسب جایزه عظیم برترین فیلم و جایزه منتقدان در این رویداد سینمایی شد و فیلم کشتارگاه ساخته عباس امینی دیگر نماینده سینمای ایران هم جایزه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

فیلم متری شیش ونیم تا به امروز چند جایزه بین المللی از جمله جایزه برترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو و تقدیر ویژه برترین فیلم بین المللی ازجشنواره فیلم زوریخ را کسب نموده است.

کشتارگاه با بازی مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و باران کوثری به اسم چهارمین فیلم امینی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1831

به "متری شیش ونیم، برترین فیلم جشنواره فیلم های پلیسی فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متری شیش ونیم، برترین فیلم جشنواره فیلم های پلیسی فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید