بهترین شهرهای اروپا برای خرید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اروپا یک مقصد عالی برای علاقمندان به دنیای خرید و مد بوده و برای یک استراحت کوتاه در اروپا سپری نمایید. در این شهر فروشگاه‌های برند، مغازه‌های دست دوم فروشی، مراکز خرید بزرگ در انتظار شما برای تجربه لحظاتی شیرین از یک خرید عالی و لوکس هستند.

بهترین شهرهای اروپا برای خرید

شهر بارسلون در فرانسه

در شهر بارسلونا، لازم نیست بین خرید و گشت و گذار یکی را انتخاب نمایید. هر کجای این شهر که بروید، ترکیبی از جاذبه‌‌های تاریخی و فروشگاه‌‌های جذاب بیشتری را مشاهده خواهید کرد. از کنار ویترین‌ها، فروشگاه‌‌های لوکس و برندهای بنام بین‌المللی که می‌گذرید متوجه خواهید شد که این شهر بسیار مناسب برای سفر با تور ترکیبی اروپا می‌باشد.

شهر گوتنبرگ در سوئد

گوتنبرگ یک شهر پر جنب و جوش و زنده برای سفر در قاره اروپا می‌باشد و در سواحل غربی کشور سوئد واقع شده و پیشینه تاریخی طولانی دارد و به عنوان یک شهر طبقه کارگری شناخته شده است. گوتنبرگ در ساحل رودخانه تاثیر زیادی در آشپزی، غذاهای دریایی و رستوران‌های آن داشته و دیدن و سوار شدن بر تراموا به رنگ آبی و سفید، که یکی از نمادهای شهر گوتنبرگ می‌باشد، می‌تواند جالب باشد. با وجود خیابان‌های سنگ‌فرش، کافه‌های متعدد و بوتیک‌های کوچک، گوتنبرگ یکی از به یادماندنی‌ترین تجربه‌‌های شما در سفر به اروپا می‌باشد. قدم زدن در شهر و سرکشیدن به مغازه‌های کوچک، فروشگاه‌های بین‌المللی و مراکز خرید بزرگ را فراموش نکرده چونگوتنبرگ در صنعت مد جایگاه خوبی داشته و مارک‌های محلی باکیفیت در این شهر بسیار زیاد می‌باشند.

شهر لیسبون در پرتغال

این شهر در کشور پرتغال معماری برجسته‌ای داشته و زیبایی‌های این شهر بسیار هستند. در شهر لیسبون یک شهر با هزاران سال قدمت و بناهای تاریخی بسیاری دارد. لیسبون شب‌های پرشوری بوده، مخصوصا شب‌ها که شور هیجان در آن بیشتر است. خوراک‌های دلچسب، هتل‌های لوکس، چشمه‌های معدنی و مراکز خرید فوق‌العاده از خاطرات خوش شما در سفر به پرتغال هستند. با دانستن قیمت تورهای اروپا می‌توانید به بازدید جاذبه‌های این شهر در کشور پرتغال بروید.

شهر کن در کشور فرانسه

شهر کن قدمتی هزار ساله داشته و شهری پرجنب و جوش مانند شهر لیسبون است. در سال 1915، کن توسط یک حکم وزارتی در دسته تفریحگاه‌های ساحلی قرار گرفت. شهر کن امروزه، تنها جشنواره کن و فرش قرمز نمی‌باشد که کن را به جهان شناخته شده است. کن تنها مقصد بین‌المللی گردشگری تراز اول این کشور است که پس از گذشت ده‌ها سال به عنوان یک شهر توریستی گردشگری یک شخصیت جهانی غنی از خود ساخته است.

شهر اسلو در کشور نروژ

اسلو، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر نروژ و بهترین شهر آن برای یک خرید عالی و لوکس است. این شهر مرکز تجارت، بانکداری، صنعت و حمل و نقل نروژ می‌باشد. اسلو مکانی برای صنایع دریایی و تجارت دریایی این شهر در قاره اروپا نیز است. این شهر شماره یک از نظر کیفیت زندگی نیز بهترین است. اسلو شهرت چندانی به عنوان یک مقصد مد و خرید نبوده اما تنوع فروشگاه‌‌ها و مراکز خرید لباس در این شهر زیاد است. اگر کمی با صنعت مد در کشورهای اسکاندیناوی آشنا هستید و علاقمند به طراحی‌های مینیمال، اسلو بهترین مکان برای خرید پوشاک برای شما می‌باشد. با دانستن قیمت تور اروپا می‌توانید به چندین کشور سفر کنید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 878

به "بهترین شهرهای اروپا برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای اروپا برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید