معرفی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ، 5 ستاره

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در قلب شهر استانبول واقع شده است و تنها 2 دقیقه با ماشین از میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل با فضای داخلی شیک و معماری منحصر به فرد، دارای یک استخر و مرکز اسپا و تناسب اندام، به نام سفیرا است که در زمینی به مساحت 8500 متر مربع ساخته شده است. میهمانان هتل می توانند از سونا، حمام ترکی، اتاق بخار و امکانات ماساژ بهره مند شوند. اتاق های مجلل و مبله هتل سی وی کی پارک استانبول شامل تلویزیون LCD، وای فای رایگان و کتری برقی به همراه تجهیزات تهیه چای و قهوه است و در بعضی اتاق ها وان آب گرم وجود دارد.

معرفی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ، 5 ستاره

تور استانبول، همه روزه باپروازهای ترکیش و اقامت هتل های لوکس در لینک زیر:

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

سوئیت های هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول در یک اقامتگاه بسیار لوکس و تماشایی در مجاورت ساختمان اصلی واقع شده اند و دارای آشپزخانه مجزا، ناهارخوری خصوصی و قسمت نشیمن هستند. این سوئیت های بزرگ و راحت، دارای دکوراسیونی به سبک معاصر با کف کاشی و مرمر و مبلمان چوبی می باشند. بعلاوه همه اتاق ها و سوئیت ها مجهز به یخچال، فر، کتری، توستر، مایکروویو و دستگاه قهوه ساز هستند. ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی و خشک کن، ظروف غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز، امکانات رفاهی مولتون براون، سیستم اتوماسیون اتاق دوستدار محیط زیست نیز از جمله امکانات و خدمات ویژه ای است که با اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول می توانید از آن ها بهره مند شوید.

سه رستوران مختلف در محوطه این هتل قرار دارند که فزونین کیفیت غذا و نوشیدنی را برای مهمانان هتل سرو می کنند؛ رستوران Mezze Mave با غذاهای دریایی تازه، طعم های لذت بخشی به شما هدیه می دهد و از طرفی رستوران The Midd با کباب های مختلف و غذاهای لذیذ گوشتی وعده ای به یاد ماندنی را برای مهمانان سرو می نماید. رستوران Hitode نیز با طیف گسترده ای از غذاها و سوشی های متنوع پذیرای مهمانان هتل سی وی کی پارک استانبول می باشد.

بعلاوه یک بار نوشیدنی مجهز و سالن در محوطه هتل وجود دارد که در آن می توانید نوشیدنی گوارا و دل چسب خود را همراه با چشم اندازهای بسفر، کاخ توپکاپی، برج دوشیزه، جزایر پرنس و چشم انداز ها جانبی بخش آسیایی استانبول میل کنید.

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول تنها 400 متر با رستوران ها، کافه ها، بارها، فروشگاه ها و گالری های هنری متعدد خیابان استقلال فاصله دارد. کاخ دولما باغچه 5 دقیقه پیاده تا هتل فاصله داشته و ورزشگاه Vodafone Arena حدود یک کیلومتر دورتر از هتل قرار گرفته است. مرکز خرید Cevahir نیز که از محبوب ترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود در حدود 4 کیلومتر با هتل سی وی کی پارک استانبول فاصله دارد.

طبق امتیازی که مهمانان هتل به کیفیت امکانات و خدمات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ارائه نموده اند، این هتل امتیاز 9.1 از 10 را به خود اختصاص داده است. هتل سی وی کی پارک استانبول از 20 مارس 2013 پذیرای مهمانان و گردشگران سراسر دنیا می باشد. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع بیشتر در خصوص هتل CVK Park Bosphorus هستید، در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا با همه امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره لوکس آشنا شویم.

خدمات رفاهی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یکی از هتل های لوکس شهر استانبول به شمار می رود که با اقامت در آن دیگر نمی خواهید از هتل خارج شوید! مبلمانی که در فضای باز هتل فراهم شده است، چشم انداز زیبایی را برای مهمانانی که داخل اتاق های هتل اقامت می کنند به وجود آورده است. بعضی از اتاق های هتل دارای تراس به روی فضای باز هستند و اسنک بار و سرو میوه های مختلف برای مهمانان با احتساب هزینه های اضافه انجام می گردد. با اقامت در هتل سی وی کی پارک استانبول احتیاجی نیست بی خیال رژیم غذایی خود شوید! چرا که این هتل منوهای ویژه ای را برای افرادی که رژیم دارند طراحی نموده است و در صورت درخواست می توانید از آن ها استفاده نمایید.

اینترنت رایگان در همه بخش های هتل در دسترس می باشد. اگر در پی مکانی برای پارک خودرو خود بودید، می توانید با پرداخت هزینه ای جزئی از پارکینگ اختصاصی و ایمن هتل استفاده نمایید. همه افرادی که در هتل اقامت می کنند دارای کمد مخصوص در اتاق ها خواهند بود و خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز و میز پذیرش 24 ساعته همه روزه در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

خانواده هایی که با بچه ها خود در هتل اقامت می کنند اما می خواهند لحظاتی را بدون بچه ها به گشت و گذار بپردازند می توانند با پرداخت هزینه از خدمات نگهداری از بچه ها استفاده کنند. بعلاوه از نظر نظافتی، با اقامت در هتل باید این انتظار را داشته باشید که همه روزه تمامی اتاق ها و محوطه ها نظافت شوند و در صورتی که احتیاج به خدماتی مانند پرس کت و شلوار، سرویس اتو و خشکشویی داشتید، می توانید با احتساب هزینه های اضافی هر کدام از خدمات مورد نظر خود را از هتل درخواست کنید.

امکانات تجاری اعم از برگزاری جلسات و ضیافت های کاری و خدماتی مانند فکس و فتوکپی همه روزه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. هتل سی وی کی پارک استانبول به امنیت مهمانان خود اهمیت بسیاری می دهد و در همه بخش های هتل می توانید وسایل ایمنی مانند کپسول های آتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل و در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته و صندوق امانات را که برای امنیت مهمانان در نظر گرفته شده اند، مشاهده نمایید. بعلاوه تمامی بخش هایهتل سی وی کی پارک بسفر استانبول دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرایشی مناسب می باشد و می توانید از امکانات آرایشگاه هتل نیز استفاده نمایید. مهمانان معلول در صورت اقامت در هتل این فرصت را دارند تا از امکاناتی مانند هدایت شنیداری، وسایل تصویری مانند خط بریل، سیم اضطراری در حمام، سینک حمام پایین، توالت سطح بالاتر، توالت با ریل دستگیره و مکان های قابل دسترسی با ویلچر بهره مند شوند.

امکانات سرگرمیی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

امکانات سرگرمیی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول بی شمارند، مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند پس از ساعت ها گردش و سرگرمی در داخل استانبول در مراکز سرگرمیی هتل به استراحت بپردازند. در این هتل یک استخر سرپوشیده برای مهمانان در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان قابل استفاده می باشد. امکاناتی مانند رختکن تناسب اندام، مربی شخصی در باشگاه، کلاس های تناسب اندام، کلاس های یوگا، فیتنس خدمات ماساژ کامل بدن در اختیار مهمانان قرار گرفته می شوند.

سالن اسپای هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک سالن شیک با امکانات مجهز است که در آن می توانید انرژی خود را پس از یک روز خسته کننده به دست بیاورید و در اتاق بخار این سالن آرامش را تجربه نمایید. خدماتی مبتنی بر درمان های بدن، مانیکور، پدیکور، درمان موی سر و انواع خدمات آرایش و رنگ مو برای مهمانان هتل در دسترس می باشد.

برای لذت بخش تر شدن اقامت شما، هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول امکانات مبتنی بر اجراهای موسیقی را نیز فراهم آورده است. علاقه مندان به گشت و گذار در داخل شهر استانبول این فرصت را دارند تا در تورها یا کلاس هایی که در خصوص فرهنگ محلی ترکیه می باشد، شرکت کنند. باشگاه و زمین برای بازی و ورزش بچه ها و خردسالان نیز در داخل محوطه هتل دایر شده است. بعلاوه، تمامی کارکنان هتل به زبان های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط می باشند.

رستوران های هتل سی وی کی پارک استانبول

دو رستوران معتبر و با کیفیت در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول واقع شده است که غذاهای لذیذ و منحصر به فردی را برای مهمانان سرو می کنند. رستوران Gümüşsuyu با سبک آشپزی ترکی از مهمانان پذیرایی به عمل می آورد و رستوران ایزاکا منوی متنوعی از غذاهای ژاپنی، خاورمیانه، غذاهای دریایی، سوشی، ترکی و محلی را به صورت منوی آلاکارت در اختیار مهمانان قرار می دهد. رستوران ایزاکا همه روزه برای وعده های ناهار و شام و بعلاوه صرف نوشیدنی های گوارا و لذت بخش به مهمانان خدمات رسانی می نماید.

امکانات اتاق های هتل سی وی کی پارک استانبول

اتاق ها و سوئیت های هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول دارای انواع مختلفی هستند که همه آن ها امکانات و خدمات منحصر به فردی را به مهمانان مقیم در هتل ارائه می دهند. آشپزخانه خصوصی، حمام اختصاصی، نمای شهر، تهویه مطبوع، ماشین ظرف شویی، تلویزیون صفحه تخت، دیوارهای عایق صوتی، دستگاه قهوه، مینی بار نوشیدنی، پارکینگ و وای فای رایگان از جمله امکانات رفاهی اتاق ها و سوئیت های هتل هستند.

بعلاوه در همه حمام های اتاق ها لوازم بهداشتی رایگان و محصولات پاک کننده قرار داده شده است و لباس حمام، حوله و دمپایی نیز در دسترس مهمانان می باشد. مایکروویو، کتری برقی، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، توستر، میز غذاخوری، فر، ماشین لباسشویی و خشک کن از جمله وسایل و امکانات رفاهی هستند که در همه اتاق ها در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

انواع اتاق های هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

  • سوئیت آپارتمان دو خوابه : این سوئیت دارای یک اتاق خواب با یک تخت دونفره و دو اتاق خواب با دو تخت یک نفره است که پذیرای حداکثر 5 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت Corner با نمای بسفر و دسترسی به سالن : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ است که پذیرای حداکثر 3 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت لوکس با دسترسی به سالن : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ است و پذیرای حداکثر 3 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت همراه با تراس به روی بسفر و دسترسی به سالن : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • اتاق سوپریور دو نفره : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 3 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • اتاق دولوکس دونفره : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال می باشد.
  • اتاق سوپریور دو نفره با چشم انداز بسفر : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و یک خردسال می باشد.
  • اتاق دولوکس با چشم انداز بسفر : این اتاق دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ است که پذیرای حداکثر 3 بزرگ سال می باشد.
  • سوئیت Executive بسفر با دسترسی به سالن : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان سه خوابه : این سوئیت دارای سه اتاق خواب است که یک اتاق خواب با یک تخت دونفره، یک اتاق خواب با یک تخت دونفره بزرگ و یک اتاق خواب با 2 تخت یک نفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد
  • پارک پرستیژ سوئیت آپارتمان یک خوابه : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • اتاق سوپریور با نمای شهر : این سوئیت دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 3 بزرگ سال می باشد.
  • اتاق دولوکس با چشم انداز شهر : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ یا 1 تخت یک نفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت Executive با نمای بسفر و دسترسی به سالن : این سوئیت دارای یک اتاق خواب با یک تخت دونفره و دو اتاق خواب با دو تخت یک نفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان استودیو پارک پرستیژ : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان یک خوابه با چشم انداز بسفر : این سوئیت دارای 1 تخت دونفره بزرگ است که پذیرای حداکثر 4 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • پارک پرستیژ سوئیت آپارتمان دو خوابه با چشم انداز بسفر : این سوئیت دارای یک اتاق خواب با یک تخت دونفره و یک اتاق خواب دیگر با دو تخت یک نفره است که پذیرای حداکثر 4 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت لوکس با نمای شهر و دسترسی به سالن: این سوئیت دارای 1 تخت دونفره که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان دو خوابه با تراس به روی بسفر : این سوئیت دارای دو اتاق خواب است که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره بزرگ و 2 تخت یک نفره می باشد و پذیرای حداکثر 4 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان سه خوابه با دسترسی به تراس بسفر : این سوئیت دارای سه اتاق خواب است که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ، 2 تخت یک نفره و 2 تخت دو نفره می باشد و پذیرای حداکثر 6 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد
  • سوئیت آپارتمان سه خوابه با دسترسی به تراس بسفر و سالن استراحت : این سوئیت دارای سه اتاق خواب است که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ، 2 تخت یک نفره و 1 تخت دو نفره می باشد و پذیرای حداکثر 6 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • پارک پرستیژ سوئیت کینگ : این سوئیت دارای 4 اتاق خواب است که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره بزرگ،1 تخت دونفره بزرگ، 1 تخت دونفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای حداکثر 8 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت Presidential : این سوئیت دارای دو اتاق خواب که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دونفره بزرگ می باشند و پذیرای حداکثر 4 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • اتاق Executive دو خوابه با نمای شهر : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره است که پذیرای حداکثر 2 بزرگ سال و 1 خردسال می باشد.
  • سوئیت آپارتمان سوپریور : این سوئیت دارای 5 اتاق خواب است که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره، 2 تخت یک نفره، 2 تخت یک نفره، 1 تخت دونفره و 2 تخت یک نفره است که پذیرای 10 بزرگ سال می باشد.

فاصله هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول

مهمانان این فرصت را دارند تا با اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول به مراکز مختلف شهر به راحتی دسترسی داشته باشند؛ نزدیک ترین مراکز به این هتل میدان دنیاگیر، ایستگاه تراموای تکسیم، میدان تکسیم، خیابان استقلال و دانشگاه هنرهای زیبای معمار سینان می باشند که تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند.

از جمله جاذبه های فزونی که در نزدیکی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول واقع شده اند و می توانید از آن ها بازدید نمایید، می توان به برج ساعت دلمه باغچه، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و برج مایدن اشاره نمود که هم به صورت پیاده و هم از طریق تاکسی های هتل قابل دسترسی می باشند. بعلاوه دریای بسفر از داخل اتاق های هتل، چشم انداز ای تماشایی را به نمایش گذاشته است و بندر فری جزایر پرنس فری و بندر فری کاباتاش که حدود 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. نزدیک ترین فرودگاه ها به هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول، فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن استانبول که حدود 40 دقیقه با ماشین و فرودگاه استانبول که حدود 45 دقیقه با ماشین فاصله دارند.

1.چه نوع صبحانه هایی در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول سرو می گردد؟

مهمانانی که در هتل سی وی کی پارک استانبول اقامت دارند می توانند در طول اقامت خود از وعده های با کیفیت صبحانه بین المللی، ایتالیایی، گیاهی، وگان، حلال، آمریکایی و بوفه لذت ببرند.

2.آیا هتل سی وی کی پارک استانبول دارای پارکینگ اختصاصی است؟

بله این هتل دارای پارکینگ اختصاصی و ایمن می باشد.

3.آیا هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول رستوران در محل دارد؟

بله، هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول دارای 2 رستوران با نام رستوران ایزاکا و رستوران Gümüşsuyu می باشد.

4.آیا هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول استخر دارد؟

بله این هتل استخر دارد.

5.چه نوع اتاقی را می توان در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول رزرو کرد؟

این اقامتگاه اتاق هایی اعم از آپارتمان، سوئیت، دوبل و استودیو را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

6.هزینه اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول چقدر است؟

هزینه اقامت در هتل سی وی کی پارک استانبول بسته به اتاقی که انتخاب می کنید متفاوت می باشد.

7.ساعت ورود و خروج هتل سی وی کی پارک استانبول چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 15:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

8.فاصله هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول استانبول تا مرکز استانبول چقدر است؟

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول حدود 25 دقیقه با ماشین از مرکز استانبول فاصله دارد.

نتیجه گیری

هتل سی وی کی پارک استانبول از جمله هتل های لوکس و بسیار با کیفیت در استانبول می باشد که خدماتی معادل کیفیت هتل های لوکس در سطح دنیای را در اختیار مهمانان قرار می دهد. بعلاوه برای کسب اطلاعات در خصوص سایر هتل های لوکس و هتل های ارزان در کشور ترکیه، می توانید از راهنمای هتل های سایت خبرنگاران استفاده نمایید و با آنالیز همه امکانات و خدمات هتل ها، فزونین اقامتگاه را برای خود انتخاب نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2439

به "معرفی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید