نسخه 4G گوشی ال جی Velvet با تراشه اسنپ دراگون 845 مشاهده شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، چندی پیش شاهد عرضه گوشی هوشمند جدید شرکت ال جی با نام Velvet بودیم؛ محصولی که از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد بود اما با برچسب قیمتی یک پرچمدار مشخصات یک گوشی میان رده را در اختیار شما قرار می داد. به تازگی اطلاعاتی از نسخه 4G این گوشی با تراشه قدیمی اسنپ دراگون 845 منتشر شده که به قیمت پایین تر آن نسبت به نسخه فعلی اشاره دارد.

نسخه 4G گوشی ال جی Velvet با تراشه اسنپ دراگون 845 مشاهده شد

در حال حاضر شرکت ال جی گوشی Velvet را به همراه تراشه اسنپ دراگون 765G با پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه نموده است؛ محصولی که بخاطر برچسب قیمتی بسیار بالا شرایط رقابتی بسیار دشواری را تجربه می نماید. در این بین اطلاعات جدیدی از نسخه 4G این محصول منتشر شده که به وجود تراشه قدیمی اسنپ دراگون 845 در آن اشاره دارد.

تنها تفاوت میان نسخه 4G گوشی ال جی Velvet با نسخه فعلی در پشتیبانی از شبکه 5G است و در سایر موارد همچنان از حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی پرسرعت UFS 2.1 استفاده می نماید. بدون شک عملکرد پردازنده و پردازشگر گرافیکی تراشه اسنپ دراگون 845 بهتر از نسخه 765G است، البته به طور معمول بروزرسانی های نرم افزاری تأثیرات منفی بر روی عملکرد تراشه های قدیمی تر خواهند داشت.

به نظر می رسد که ال جی میخواهد تا این نسخه از گوشی Velvet را برای کشورهای خاورمیانه ای عرضه کند و قیمت آن حدود 20% پایین تر از نسخه 5G خواهد بود. این اطلاعات توسط شعبه ایران شرکت ال جی در اختیار وب سایت gsmarena قرار داده شده است. نسخه 4G گوشی Velvet با شماره مدل LM-G910 در بازار عرضه خواهد شد؛ همچنین اخیراً این شماره مدل در لیست رجیستری اپراتورهای برزیلی هم مشاهده شده است.

در حال حاضر کشور ما و برزیل از فناوری 5G پشتیبانی نمی نمایند و به نظر می رسد که ال جی تصمیم گرفته تا به منظور افزایش فروش گوشی Velvet در کشورهایی که از فناوری 5G پشتیبانی نمی نمایند، نسخه 4G آن را به همراه تراشه اسنپ دراگون 845 عرضه کند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1178

به "نسخه 4G گوشی ال جی Velvet با تراشه اسنپ دراگون 845 مشاهده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه 4G گوشی ال جی Velvet با تراشه اسنپ دراگون 845 مشاهده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید