هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت در سامویی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت (Secret Garden Beach Resort)، یکی از هتل‌های 3 ستاره سامویی است که در ساحل ماسه‌های سفید بودای بزرگ قرار گرفته و تا مزرعه کروکودیل سامویی فقط 300 متر فاصله دارد.

هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت در سامویی

هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت یکی از هتل‌های سامویی با درجه بندی 3 ستاره است، 14 خانه ییلاقی با امکانات مدرن را برای مسافران فراهم کرده و آن‌ها را با مبلمان ساده و کلاسیک تزئین کرده.

رستوران هتل که در ساحل واقع شده برای وعده‌های روزانه انواع غذا های بین‌المللی و غربی را ارائه می‌دهد و مهمانان در کنار سرو غذا می‌توانند از دیدن مناظر زیبا لذت ببرند.

ترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر شده و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال های کابلی به همراه دی وی دی پلیر در نظر گرفته شده و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه در واحد ها تعبیه شده است. تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، حوله، دمپائی، میز و آینه، یخچال، گاوصندوق، صندلی راحتی و آب آشامیدنی از دیگر امکانات این هتل برای اقامت هستند. برای تجربه یک سفر مطمئن و پر جاذبه با تور سامویی همراه شوید. 

برای رفاه ساکنین هتل خدمات لاندری ارائه می شود و پذیرش در هتل ساعتی محدود دارد. نظافت به صورت روزانه انجام می گیرد و برای نگهداری از اشیای گران بها می توان آن ها را به صندوق امانات سپرد. در هتل 3 ستاره سکرت گاردن بیچ ریزورت سامویی اتاق های خانوادگی موجود است و منطقه ای مخصوص کشیدن سیگار در نظر گرفته شده.

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر شده و برای سرگرمی مهمانان تلویزیون صفحه تخت کابلی با کانال های کابلی به همراه دی وی دی پلیر در نظر گرفته شده و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه در واحد ها تعبیه شده است. تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، حوله، دمپائی، میز و آینه، یخچال، گاوصندوق، صندلی راحتی و آب آشامیدنی از دیگر تجهیزاتی هستند که در خانه های ییلاقی هتل به چشم می‌خورند.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 838

به "هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سکرت گاردن بیچ ریزورت در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید