تور استانبول: هتل لارس پارک استانبول

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل لارس پارک استانبول

اگر برای تور استانبول برنامه ریزی می کنید پس احتمالا هنوز هتلتان را انتخاب نکرده اید و شاید به خوبی با هتل های استانبول آشنا نیستید؟! یکی از خوبی های استانبول این است که به علت توریستی بودنش، مشکل کمبود هتل در آن اصلا وجود ندارد اما از طرف دیگر، تعداد بالای هتل در این شهر باعث می گردد کمی در انتخاب سردرگم شوید که کجا را برای اقامت انتخاب کنید. در این نوشتار از خبرنگاران می خواهیم یک انتخاب خوب را به شما معرفی کنیم. گزینه ای که انتخاب آن، 2 سر برد است: هتل لارس پارک استانبول. در ادامه همراه ما باشید:

تور استانبول: هتل لارس پارک استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

معرفی هتل لارس پارک

لارس پارک، هتلی 4 ستاره در استانبول است که دقیقا در مرکز آن و در فاصله 235 متری از میدان تقسیم واقع شده است. این هتل که چندان نو نیست، در سال 2013 بازسازی شد و در نتیجه تمام اتاق های آن شیک هستند. لارس پارک دارای 164 اتاق است و ساعت تخلیه و تحویل اتاق ها مانند خیلی هتل های دیگر، به ترتیب 12 و 14 است.

اتاق های هتل لارس پارک، شیک و مبله هستند و نورگیری آن ها عالی است. در اتاق های این هتل که مشرف به شهر هستند، امکاناتی مثل تلویزیون، حمام، سشوار و سیستم تهویه وجود دارد.

در محوطه هتل، امکانات تفریحی خوبی مثل سونا، باشگاه ورزشی و استخر سرپوشیده وجود دارد. لارس پارک، دارای یک رستوران بزرگ است که در آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی، سرو می گردد. بعلاوه هتل دارای پارکینگی است که استفاده از آن، رایگان است.

یکی از خوبی های هتل این است که دسترسی فوق العاده ای دارد به طوری که تا میدان مهم استقلال فقط 5 دقیقه و تا محله معروف بی اغلو هم چنند دقیقه فاصله دارد. علاوه براین، جاذبه های گردشگری ای مثل کاخ دولما باغچه هم در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و تا آن حدود 1 کیلومتر فاصله دارد. به علت قرار گیری این هتل در مرکز، دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد برای رفت و آمد ندارید و در نتیجه هزینه ماشین را می توانید صرف کارهای دیگری مثل خرید یا میل کردن غذاهای خوشمزه ترکی کنید.

پرسنل هتل لارس پارک، گرم و صمیمی هستند و اقامتی به راحتی خانه خودتان را برایتان رقم می زنند. پرسنل هتل توانایی صحبت به 3 زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی را دارند و این یکی از برترین و البته خاص ترین ویژگی های لارس پارک است که در کمتر هتلی دیده می گردد.

خدمات دیگری که در این هتل وجود دارد و ارائه می گردد شامل: سرویس اتاق ها، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، صرافخانه، سالن کنفرانس، اتوشویی، فکس و کپی، اتاق های وی آی پی، سوئیت عروس، سیستم امنیتی، آسانسور، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سوئیت خانوادگی ، امکانات ویژه معلولین، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و سیستم گرمایشی است.

نکته: در صورت داشتن حیوان نمی توانید آن را وارد محوطه هتل کنید.

آدرس هتل لارس پارک: Address: Topcu Cad. No: 19 Taksim Talimhane , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2147

به "تور استانبول: هتل لارس پارک استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: هتل لارس پارک استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید