هتل های معروف شیراز کدامند؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل های معروف شیراز به واسطه خدمات متفاوت و امکانات رفاهی خیلی خوبشان بین کسانی که قصد دارند به شیراز سفر نمایند، معروفیت پیدا نموده اند. اگر می خواهید در سفرتان به شیراز در یکی از این هتل های معروف اقامت داشته باشید. و علاوه بر زیبایی های شهر از اقامتتان در هتل هم لذت ببرید. با ما همراه باشید و این مطلب را بخوانید:

هتل های معروف شیراز کدامند؟

هتل چمران

هتل چمران مرتفع ترین هتل شیراز است و منظره بی نظیری که به شهر و باغ های اطرافش دارد خیلی ها را جذب می نماید که در این هتل اقامت نمایند. این هتل 5 ستاره امکانات و خدمات متفاوتی برای مسافران تدارک دیده، مثلا خدمات ماساژ با روغن های گیاهی، میکروماساژ و حمام مغربی این هتل را در کمتر هتلی می توانید پیدا کنید. نمی گردد به شیراز سفر کرد و غذاها و خوراکی های اصیل شیراز را نچشید. رستوران سنتی باربد هتل چمران این خوراکی ها را با برترین کیفیت برای مسافران تدارک می بیند. غذا خوردن در رستوران ایتالیایی و رستوران پانارومای هتل هم تجربه جذابی خواهد بود. کسانی هم که هوادار غذاهای بین المللی هستند می توانند غذاهایی متنوع را در رستوران ملل هتل چمران سفارش بدهند و از صرف غذا در بالکن یا سالن های دلباز رستوران لذت ببرند.

برای آگاهی از قیمت و رزرو هتل چمران این صفحه را ببینید.

هتل بزرگ شیراز

این هتل روی کوه های شمال شرقی شیراز ساخته شده است. چیزی که هتل بزرگ شیراز را از هتل های دیگر متمایز می نماید این است که در طبقه ششم این هتل مرکز تجاری ای ساخته شده است که برندهای محبوب ایرانی و بین المللی در آن شعبه دارند. و مسافران مجبور نیستند برای خرید سوغات یا وسایل مورد نیازشان بازارها را بگردند. بعلاوه فضای بازی ای که هتل با بیلیارد و فوتبال دستی و بازی های رایانه ای آماده نموده است، لحظه های خوشی را برای مهمان فراهم می نماید. این روزها رستوران های گردون هواداران زیادی دارند. هتل بزرگ شیراز هم رستوران گردونی در طبقه ششمش آماده نموده است که با غذاهای گریل و فست فود از مهمانان پذیرایی می نماید. رستوران دیگری هم در طبقه چهارم هتل شب ها پنجشنبه و آدینه با منوی کاملی از غذاهای ایرانی از مسافران پذیرایی می نماید و همزمان با پخش زنده موسیقی سنتی به محیط فضایی دلنشین می بخشد.

برای آگاهی از قیمت و رزرو هتل بزرگ شیراز این صفحه را ببینید.

هتل زندیه

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های خیلی خوب شیراز است که با الهام از معماری سنتی شیراز ساخته شده. هتل زندیه به واسطه خدمات متفاوتی که ارائه می دهد معروفیت پیدا نموده است. حمام سنتی هتل زندیه به خاطر معماری بی نظیر و فضای خاصش هواداران زیادی دارد. و خیلی ها برای انجام مراسم سنتی ای مانند حنابندان این حمام را رزرو می نمایند. هتل سه رستوران و یک کافی شاپ خیلی خوب دارد که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. هم کسانی که رستوران فضای باز دوست دارند، هم کسانی که ترجیح می دهند در فضاهایی سنتی و دنج غذاهای ایرانی بخورند. هم کسانی که اهل غذاهای فرنگی هستند می توانند در هتل غذای و فضای مورد علاقه شان را پیدا نمایند.

برای آگاهی از قیمت و رزرو هتل زندیه این صفحه را ببینید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2061

به "هتل های معروف شیراز کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های معروف شیراز کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید