هتل پالم بیچ ریزورت در ساموئی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هتل پالم بیچ ریزورت ساموئی (Samui Palm Beach Resort)، در موقعیت خوبی در این شهر قرار گرفته است. نمایشی خیره کننده از غروب آفتاب ارائه داده و یک سفر مطمئن و آرام را برای شما تضمین خواهد کرد. 

هتل پالم بیچ ریزورت در ساموئی

هتل 4 ستاره پالم بیچ ریزورت یکی از هتل های ساموئی می‌باشد که 90 اتاق دلوکس، 12 اتاق دلوکس تریپل، 26 ویلا، 1 ویلای رویال و در مجموع 129 واحد اقامتی دارد و با محیطی آرام، یک مکان فوق العاده آرام است. تمام اتاق‌های هتل چشم اندازی از باغ و یا استخر دارند. تهویه مطبوع، سرویس تهیه چای و قهوه، سشوار، حمام اختصاصی، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، لوازم بهداشتی و آب آشامیدنی از امکانات اتاق‌های هتل پالم بیچ ریزورت هستند.

برای پر کردن اوقات فراغت خود می توان در 2 استخر هتل شنا کرد و یا اینکه بر روی صندلی های آفتابگیری که در اطراف استخر و در ساحل اختصاصی تعبیه شده استراحت کرد. خدمات ماساژ و استخر مخصوص کودکان نیز در دسترس می‌باشد.

هتل پالم بیچ ریزورت ساموئی دارای 2 اتاق کنفرانس می باشد و امکانات لازم برای برگزاری جشن را نیز فراهم نموده است. برای هماهنگی تور ها و همچنین تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی سامویی می توان به بخش خدمات گردشگری مراجعه کرد و اطلاعات لازم را به دست آورد. خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می گردد و در لابی هتل امکان استفاده از اینترنت وای فای مهیا شده.  پذیرش به صورت 24 ساعته در خدمت گردشگران تور ساموئی بوده و امنیت هتل به صورت شبانه‌روزی توسط دوربین های مدار بسته کنترل می‌شود.

خدمات دربان، کرایه خودرو، روزنامه، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، باغ، کتابخانه، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، صرافی و روم سرویس از خدمات و امکانات هتل پالم بیچ ریزورت به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره تایلند، برای مسافران می باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این هتل وجود کارکنان حرفه‌ای است که برخورد دوستانه‌ای با مسافران دارند. برای بازدید از جاذبه‌های متعدد این شهر با تور ساموئی همراه شوید.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 837

به "هتل پالم بیچ ریزورت در ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پالم بیچ ریزورت در ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید