هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس اپ می آید!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، واتس اپ در نسخه های اخیر امکانات متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی را به اپلیکیشن خود اضافه نموده و شاید به زودی ساخت آواتار با آن هم ممکن گردد.

هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس اپ می آید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش دیجیاتو، طبق گزارش های تازه، واتس اپ مشغول توسعه هوش مصنوعی مولد تازه ای است که می تواند آواتارهای شخصی سازی شده برای کاربران این پیغام رسان ایجاد نماید.

ساخت آواتار با هوش مصنوعی در واتس اپ چه زمانی عرضه می گردد؟

سایت WABetaInfo به تازگی خبر داده است که در نسخه آزمایشی 2.24.14.7 این پیغام رسان در اندروید، ویژگی تازهی دیده شده است که احتمالاً خبر از افزوده شدن قابلیت ساخت آواتارهای سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی می دهد. این ویژگی احتمالاً می تواند با استفاده از تصاویر انتخاب شده به وسیله کاربر و دستورات متنی، خروجی دلخواه را ارائه کند و مبتنی بر مدل لاما متا خواهد بود.

در اسکرین شات منتشر شده، از کاربر خواسته شده است تا یک عکس از خود بگیرد و احتمالاً در ادامه قادر خواهد بود با استفاده از هوش مصنوعی آن را شخصی سازی کند. چنین قابلیتی در اپلیکیشن های مشابه مانند Lensa AI و اسنپ چت هم وجود دارد و اساس کار یکسانی دارد. هوش مصنوعی می تواند با استفاده از عکس های کاربر، خروجی های مشابه را ارائه نماید و از دستورات متنی برای ویرایش جزئیات تصویر استفاده خواهد نمود.

گفته شده است که ویژگی تازه واتس اپ به صورت اختیاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و علاقه مندان باید اقدام به فعال کردن آن به شکل دستی از بخش تنظیمات پیغام رسان کنند. بعلاوه به وسیله تنظیمات متا می توان اقدام به حذف کردن عکس هایی کرد که قبلاً برای استفاده از این سرویس روی سرورهای متا آپلود شده است.

هنوز تعیین نیست که ویژگی ساخت آواتار با استفاده از هوش مصنوعی در کدام نسخه پایدار به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. شایان ذکر است که متا در نسخه های اخیر، امکانات متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به این پیغام رسان اضافه نموده است که از جمله آنها می توان به نوار جستجو مستقل برای نسخه iOS اشاره نمود. بعلاوه واتس اپ اکنون قابلیت هایی برای ساخت اتوماتیک عکس به کاربران ارائه می دهد. به همین علت چندان دور از فکر نیست که در آینده نزدیک شاهد ساخت آواتار با استفاده از دستورات متنی و عکس های کاربران در واتس اپ باشیم.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 تیر 1403 بروزرسانی: 15 تیر 1403 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2432

به "هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس اپ می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل به واتس اپ می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید