ویژگی های دوربین وان پلاس 10 پرو رسما اعلام شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، وان پلاس 10 پرو به زودی از راه می رسد و حالا به لطف این شرکت، می توانیم به ویژگی ها و امکانات تازه دوربین های این گوشی پرچم دار بپردازیم. به غیر از دوربین اولترا واید، سخت افزار دوربین ها تفاوتی با نسل قبلی ندارند و این شرکت عمدتا به بهبودهای نرم افزاری توجه نشان داده است. چند روز قبل اعلام شد که این گوشی با دوربین سه گانه تشکیل شده از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد. بعلاوه دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور 32 مگاپیکسلی است.

ویژگی های دوربین وان پلاس 10 پرو رسما اعلام شد

یکی از مهم ترین ویژگی های نو این دوربین با نام RAW Plus ارائه می گردد که مانند فرمت ProRAW اپل، مزایای پردازش های پیشرفته و فرمت RAW را با هم ترکیب می نماید. هر سه دوربین از حالت بهبود یافته Hasselblad Pro پشتیبانی می نمایند که با فعال سازی آن قادر به ثبت عکس های 12 بیتی RAW خواهید بود. بعلاوه یک حالت نو برای فیلمبرداری موسوم به Movie Mode هم وجود دارد که به افراد اجازه می دهد برای فیلم برداری کنترل بیشتری روی ISO و سرعت شاتر داشته باشند.

دوربین های وان پلاس 9 و 9 پرو با بهره گیری از تخصص شرکت هاسلبلاد در زمینه تنظیم رنگ امکانات زیادی ارائه می کردند و حالا وان پلاس 10 پرو از نسخه بهبود یافته این قابلیت بهره می برد که به آن اجازه می دهد دقت رنگ بیشتری را ارائه کند. دوربین اولترا واید از سنسور نوی استفاده می نماید و زاویه دید لنز آن به 150 درجه می رسد. بعلاوه امکان استفاده از حالت 110 درجه ای هم وجود دارد که در این حالت عکس های طبیعی تری ثبت می گردد.

برخلاف نسل قبلی، دیگر شاهد بهره گیری از سنسور سیاه وسفید نیستیم که با وجود ادعاهای مطرح شده به وسیله وان پلاس، چندان هم کاربردی نبود. بر اساس گزارش ها، وان پلاس 10 پرو همراه با اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگر 120 هرتز و شارژ بی سیم 50 وات راهی بازار خواهد شد. وان پلاس در تاریخ 11 ژانویه (21 دی) در کشور چین از این گوشی رسما رونمایی خواهد نمود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2074

به "ویژگی های دوربین وان پلاس 10 پرو رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های دوربین وان پلاس 10 پرو رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید