تور ارزان ایتالیا: پخش آثار ترنس هیل، بازیگر مشهور ایتالیایی از شبکه نمایش

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرگزاری خبرنگاران- آثار ترنس هیل، بازیگر مشهور ایتالیایی این هفته از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

تور ارزان ایتالیا: پخش آثار ترنس هیل، بازیگر مشهور ایتالیایی از شبکه نمایش

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته پیش رو نگاهی به آثار ترنس هیل، بازیگر ایتالیایی، که فیلم های خاطره انگیزی نزد مخاطبین سینما در ایران دارد، پخش خواهد نمود.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 13 تا 19 آبان پخش می شوند: ترانه آتش، کمیته مجازات (در روز 14 آذرماه و سالگرد درگذشت علی حاتمی)، شاخ به شاخ، ربات، چهل روز برادری، دو ماجرا برای یک ازدواج و شیدا (در سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار) نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است و در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: لانه خرگوش، بازرس روانشناس، شیر سفید، سی نابغه، نود دقیقه زندگی، ادموند و پسر اژدهاسوار.

ساعت 21:

ماریو جیروتی با نام هنری ترنس هیل متولد ونیز است، که بیشتر او را بخاطر نقش آفرینی در کنار یار همیشگی خود، باد اسپنسر می شناسیم. او در سن 12 سالگی به وسیله کارگردان ایتالیایی دینو ریسی کشف شد و در 23 سالگی با نهاده شدن در برابر دوربین کارگردان بزرگ ایتالیایی لوچیانو ویسکونتی و بازی در فیلم یوزپلنگ تبدیل به ستاره ای نوظهور شد. نقطه اوج بازی های ترنس هیل و مشهور شدنش زمانی بود که او در کنار باد اسپنسر نهاده شد. زوج هنری آن ها یکی از زوج های شناخته شده و محبوب سینماست. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم ها خواهد بود: من هنوز ترینیتی هستم، داک وست، سفر پر ماجرا، قهرمانی پشت نقاب 1، قهرمانی پشت نقاب 2، دو پلیس زبل، به من میگن هیچکس.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم های مجذوب کننده است شامل این فیلم هاست: ببر خیزان اژد های نهان، عفو عادلانه، دربند، فیلم فوری، بیگانه: میثاق، فیلم ایرانی چک و نقشه فرار.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: ترن، دست ها روی شهر آرواره ها 2، توطئه ویل بی، دشمنی در اعماق، جوکید و درهم و برهم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2023

به "تور ارزان ایتالیا: پخش آثار ترنس هیل، بازیگر مشهور ایتالیایی از شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: پخش آثار ترنس هیل، بازیگر مشهور ایتالیایی از شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید