پراندلی: عضلات بالوتلی را دیگر همه دیده اند!، پیرلو الگوی فوتبال ایتالیاست

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش در جریان پیروزی برابر مکزیک، خوشحالی پس از گل مهاجم لاجوردی پوشان را مورد انتقاد قرار داد.

پراندلی: عضلات بالوتلی را دیگر همه دیده اند!، پیرلو الگوی فوتبال ایتالیاست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایتالیا برابر مکزیک در ورزشگاه ماراکانای برزیل به تمجید از عملکرد مردانش پرداخت و گفت: شاهد یک بازی بسیار تاکتیکی بودیم. هر وقت که مرتکب اشتباه می شدیم مکزیک سعی داشت دست به ضدحمله بزند با این حال فکر می کنم که ما یک بازی عالی انجام دادیم. هرگز نگران این نبودیم که نتوانیم بازی را ببریم.

پراندلی 55 ساله اضافه نمود: زمانی که مکزیک گل مساوی را زد دوباره آغاز به حمله کردیم اما این بار هوشیارانه تر و با دقت و قدرت بیشتر. توپ را لو ندادیم و در اکثر نقاط میدان بازیکنان بیشتری نسبت به حریف داشتیم. همه چیز طبق برنامه پیش رفت و به همین خاطر من خیلی مسرور هستم. امروز دقیقا می دانستیم که باید چه کاری انجام دهیم.

پراندلی سپس به تمجید از زنندگان 2 گل تیمش پرداخت. او در مورد آندره آ پیرلو که یکصدمین بازی ملی اش را با زدن سیزدهمین گل ملی خود جشن گرفت، گفت: آندره آ پیرلو الگوی فوتبال ماست. او هرگز نخواسته در کانون توجه قرار داشته باشد و بالعکس متواضع بوده است. آندره آ یک انسان کاملا عادی اما با تونایی های فوق العاده در زمین بازی است. صدمین بازی ملی برای او خوشایند بود و گلزنی در ورزشگاه تاریخی مارکانا هم شب این بازیکن را فوق العاده کرد. بهتر از این نمی گردد او را توصیف کرد.

سرمربی پیشین فیورنتینا در سرانجام به ماریو بالوتلی که گل دوم تیم را به ثمر رساند و مسروری بعد از گل او اشاره و از آن انتقاد کرد. سوپرماریو مانند نیمه نهایی یورو 2012 و بازی برابر آلمان، پس از زدن گل دوم ایتالیا پیراهنش را در آورد و کارت زرد داور را برای خود خرید. پراندلی هم که نگران اخراج شدن بالوتلی از میدان بود او را از زمین بیرون کشید.

سرمربی آتزوری در مورد مهاجم میلان که نهمین گل ملی خود را در بیست وسومین بازی ملی اش زد، عنوان نمود: فکر می کنم الان دیگر همه ماهیچه های ماریو را دیده اند و از این به بعد دیگر لازم نیست پیراهنش را در آورد! درباره این موضوع با ماریو حرف زده ایم چون کارت زردهایی که می گیرد جمع می شوند. البته اینها سبب نمی گردد که بازی خوب٬ با انگیزه و با تمرکزش را در تمام طول مسابقه نادیده بگیرم. او زمانی که داور برای ما یک پنالتی نگرفت عصبانی شده بود اما با قدرت بدنی و با دقت یک گل زیبا به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 339

به "پراندلی: عضلات بالوتلی را دیگر همه دیده اند!، پیرلو الگوی فوتبال ایتالیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: عضلات بالوتلی را دیگر همه دیده اند!، پیرلو الگوی فوتبال ایتالیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید