کافه و رستوران ساحل سرخ ، جزیره هرمز Red Beach Cafe &ampamp Restaurant

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رستوران ساحل سرخ

در ابن مزلب از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با رستوران ساحل سرخ در جزیره هرمز آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کافه و رستوران ساحل سرخ ، جزیره هرمز Red Beach Cafe &ampamp Restaurant

رستوران ساحل سرخ در مجموعه تفریحی و اقامتی ساحل سرخ در قلب جزیره هرمز قرار گرفته است. یک مجموعه تمیز و نوساز که رستوران مجموعه شامل فضای داخلی و فضای روباز ، میز و صندلی و بعلاوه تخت های سنتی میباشد همراه با موسیقی. در این رستوران صبحانه ، نهار و شام ، انواع غذاهای دریایی ، نان محلی داغ داغ ، انواع فست فود و ساندویچ دریایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می گردد.

منوی رستوران سرخ جزیره هرمز

1- میگو سوخاری

یک غذای خوشمزه و بی نظیر جنوب که هم با برنج و هم با سیب زمینی بصورت فست فودی سرو میگردد. این غذا در رستوران قیمت مناسبی دارد و بکی از پر هوادار ترین غذاهای رستوران ساحل سرخ هست.

2- ماهی سوخاری

ماهی سوخاری خوشمزه و چیپسی شده رستوران رِد بیچ را حتما باید امتحان کنید. ماهی تازه که مردم عزیز جزیره هرمز میگیرند و طعم و مزه دیگری دارد.

3- ساندویچ دریایی

یک بیرون بر عالی، خوشمزه با قیمت مناسب که برترین گزینه برای وقت هایی هست که میخواهید به ساحل بروید و پیک نیک کنید.

4- نان توموشی

یکی از غذاهای لذیذ جزیره هرمز که با قیمت مناسب در رستوران رِد بیچ به مسافرها عرضه میگردد. این نان به وسیله خانم های بومی در رستوران به عنوان عصرانه یا میان وعده پخته میگردد.

5- کباب ماهی

کباب ماهی گاریز که روی تابه های صاف هرمزگان و روی ذغال پخته میگردد از لذیذترین غذاهای رستوران سرخ بشمار می اید. ماهی گاریز ماهی کوچکی هست که شب ها در برترین رستوران جزیره هرمز سرو میگردد. این ماهی را به صورت گرد و دایره ای روی تابه می چینند.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2455

به "کافه و رستوران ساحل سرخ ، جزیره هرمز Red Beach Cafe &ampamp Restaurant" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه و رستوران ساحل سرخ ، جزیره هرمز Red Beach Cafe &ampamp Restaurant"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید