کدام کشور عربی تامین کننده منابع اقتصادی کمپین سلب میزبانی قطر از جام جهانی 2022 بود؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هویت کشور عربی تامین کننده منابع اقتصادی برنامه های تبلیغاتی برای سلب میزبانی قطر از جام جهانی 2022 معین شد.

کدام کشور عربی تامین کننده منابع اقتصادی کمپین سلب میزبانی قطر از جام جهانی 2022 بود؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه نیویورک تایمز آمریکا، کشور امارات منابع اقتصادی کمپین ضد قطری را در لندن تامین نموده است که وظیفه آن پیش بردن برنامه های تبلیغاتی جهت سلب میزبانی قطر از جام جهانی فوتبال 2022 بود.

بر اساس این گزارش،کمپین اماراتی مستقر در انگلیس کوشش می نمایند تا به وسیله رسانه ها نگرانی های اغراق آمیزی درباره عدم رعایت حقوق کارگران خارجی در قطر ایجاد نمایند. همچنین متهم کردم مقام های قطری به پرداخت رشوه جهت اخذ میزبانی جام جهانی 2022 از دیگر برنامه های کاری کمپین امارات بوده است. در سال 2017 میلادی نیز سایت اینترسبت آمریکا اسناد جدید و خطرناکی را فاش کرد که نشان دهنده کوشش های امارات برای عدم میزبانی قطر از جام جهانی 2022 بود. این اسناد از ایمیل یوسف العتیبة، سفیر ابوظبی در واشنگتن به دست آمد که نشان می دهند امارات به وسیله بانک لوکزامبورگی با مالکیت یکی از اعضای خانواده سلطنتی انگلیس به نام دیوید رولند منابع اقتصادی کمپین ضد قطری را تامین نموده است.

کشورهای امارات، عربستان، بحرین و مصر از سال 2017 میلادی تا به امروز بیشترین نقش را در محاصره قطر به اتهام پشتیبانی از تروریسم ایفا نموده اند. قطر در سال 2010 میلادی میزبانی جام جهانی 2022 را به دست آورد اما امارات و بعضی کشورهای عربی کوشش های گسترده ای کردند تا قطر دچار مشکلاتی گردد، البته فدراسیون جهانی فوتبال بارها بر برگزاری این رقابت ها در قطر تاکید نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 756

به "کدام کشور عربی تامین کننده منابع اقتصادی کمپین سلب میزبانی قطر از جام جهانی 2022 بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کشور عربی تامین کننده منابع اقتصادی کمپین سلب میزبانی قطر از جام جهانی 2022 بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید