شروع اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با کارگردانی علی محرابی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با نویسندگی و کارگردانی علی محرابی و تهیه کنندگی مجید رجبی معمار، از امروز شنبه، یازدهم دیماه، شروع شد.

شروع اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با کارگردانی علی محرابی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با نویسندگی و کارگردانی علی محرابی و تهیه کنندگی مجید رجبی معمار، از امروز شنبه، یازدهم دیماه، شروع شد. فیلم کوتاه ملاقات فراوری سال 2018 است که با نام انگلیسی THE VISIT در چندین جشنواره بین المللی حضور یافته که در این بین می توان به شرکت در: جشنواره بین المللی سینما و ادبیات مراکش و کسب جایزه اصلی برترین فیلم، جشنواره فیلم کوتاه سینما و معلولیت آمریکا در آستین-تگزاس، جشنواره سینه فست آمریکا در لس آنجلس، جشنواره فیلم کوتاه بروکیوکا لهستان، جشنواره فیلم کوتاه میامی آمریکا اشاره نمود. این فیلم زندگی یک جوان نابینا به نام آرش را نشان می دهد که دارای شخصیتی تحصیل نموده و آرام است که در ارتباط با افراد مختلف دچار مشکلاتی می گردد. تخصص و نحوه در آمد او به وسیله مشاوره تلفنی به سایر افراد آسیب دیده یا نا امید است و در طی یکی از همین تماس ها ارتباطی عاطفی و صمیمی میان او و یکی از تماس گیرندگان برقرار می گردد.

بازیگران این فیلم کوتاه امیراحمد قزوینی، شهاب مهربان، سحر شکیبا، شاهین باباپور، فاطمه امیدالله هستند. بعلاوه از دیگر عوامل کمک دهنده کارگردان می توان به: مدیر فیلمبرداری: رضا سپهری، صدابردار: هادی معنوی پور و سروش زاهدی، صداگذاری: امیرحسین صادقی، موسیقی: مهیار ظاهری، روابط عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان مهر اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2100

به "شروع اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با کارگردانی علی محرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران آنلاین فیلم کوتاه ملاقات با کارگردانی علی محرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید