آمازون به جنگ فروش کالاهای تقلبی می رود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، علیرغم مشخص جریمه های سنگین و بعضی اقدامات تنبیهی دیگر، هنوز هم از آمازون برای فروش اقلام تقلبی استفاده می گردد. این شرکت برای حل این مشکل میخواهد اطلاعات بیشتری را در خصوص ویژگی های کالاهای تقلبی مذکور و تولیدکنندگان آنها در اختیار پلیس و مقامات قضائی آمریکا قرار دهد.

آمازون به جنگ فروش کالاهای تقلبی می رود

آمازون امیدوار است این رویه جدید منجر به شناسایی تولیدنمایندگان اصلی کالاهای تقلبی گردد و پلیس و مقامات قضائی بتوانند آنها را شناسایی و دستگیر نمایند.

همچنین قرار است فرایند اطلاع رسانی آمازون در این زمینه سریع تر گردد و به محض کسب اطمینان از تقلبی بودن یک کالا موضوع به اطلاع خریدار و پلیس رسانده گردد. این موضوع محدود به آمریکا نبوده و در کشورهای اروپایی نیز در دستور کار آمازون قرار گرفته است.

علاوه بر این، پس از شناسایی یک کالای تقلبی نام عامل اصلی توزیع آن و نیز شرکت وی، مشخصات دقیق کالا و شماره تماس فرد فروشنده افشا شده و به اشتراک گذارده می گردد. پیش از این بعضی شرکت های طرف قرارداد با آمازون به علت فروش کالاهای تقلبی با عنوان و ظاهر مشابه همکاری خود با آن را متوقف نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 812

به "آمازون به جنگ فروش کالاهای تقلبی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون به جنگ فروش کالاهای تقلبی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید