آیا روسیه ویزا می خواهد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، آیا روسیه ویزا می خواهد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای گردشگران و علاقمندان به تور روسیه پیش بیاید این است که آیا سفر به روسیه ویزا می خواهد؟ پاسخ اینست خیر نمی خواهد چون طبق قانونی که اخیرا در روسیه تصویب شده است ، ایرانی ها و اتباع 17 کشور دیگر می توانند به مدت 8 روز بدون ویزا به روسیه سفر نمایند. با تصویب این قانون سفر برای ایرانی ها راحت تر شده است و همچنین باعث بهبود صنعت گردشگری روسیه و بیشتر شدن امکان سرمایه گذاری های خارجی می گردد.

آیا روسیه ویزا می خواهد

دولت روسیه این قانون را که در مجلس سنای این کشور به تصویب رسیده است ، در سایت اینترنتی خود منتشر نموده است و حتی دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه هم در سخنرانی خود گفته است : به اتباع 18 کشور جهان این اجازه داده می گردد تا بدون داشتن ویزا به خاور دور روسیه سفر نمایند و برای آمدن به روسیه کافیست اطلاعات خود را در پایگاه اینترنتی مخصوص ثبت نمایند. او در این باره گفت که مطمئنم این کار به افزایش تعداد گردشگرها و توریست ها یاری زیادی می نماید و سرمایه گذاران زیادی را به اینجا می کشاند و درنتیجه درآمد زیادی برای کشور حاصل می گردد. آقای مدودف درباره معیار انتخاب 18 کشور گفت: دلیل انتخاب 18 کشور خاص، نزدیک بودن آنها به کشور ما نیست بلکه به این دلیل است که آنها هم اهداف مشترکی در همکاری با ما دارند. این کشور ها شامل ایران، الجزایر، بحرین، برونئی، هند، قطر، چین، کره شمالی، کویت، مراکش، مکزیک، امارات، عمان، عربستان سعودی، سنگاپور، تونس، ترکیه و ژاپن می شوند. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

کشور روسیه کجاست؟

جمهوری فدرال روسیه کشوری در شمال اوراسیا (بزرگترین قاره در مقایسه با سایر قاره ها و از ترکیب قاره اروپا و آسیا شکل گرفته است) می باشد که با داشتن 800،075،17 کیلومتر مربع مساحت از شمال قاره پهناور آسیا تا قاره سرسبز اروپا گسترده شده است. به دلیل اینکه این کشور بیشتر در عرض های بالای جغرافیایی قرار گرفته است. بیشتر مناطق آن سردسیر است حتی کشاورزی در این مناطق به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن نمی باشد. روسیه چهارمین کشور پرجمعیت در سال 2015 با حدود 144/000/000 میلیون نفر شناخته شده است. پایتخت این کشور فدرال شهر مسکو می باشد که در بخش اروپایی کشور و بزرگترین شهر اروپاست. روسیه شامل 9 منطقه زمانی بوده و محدوده وسیعی از عوامل طبیعی را به هم متصل می نماید. روسیه از شمال غربی تا جنوب شرقی با کشور های نروژ، فنلاند، لتونی، لیتوانی، لهستان، بلاروس، اوکراینی، گرجستان، آذربایجان، قزاقستان، چین، مغولستان و کره جنوبی هم مرز می باشد. و با ژاپن و امریکا دارای مرز دریایی می باشد. در این کشور بزرگترین رود اروپا بنام رود ولگا به طول 3531 کیلومتر جریان دارد.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 904

به "آیا روسیه ویزا می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا روسیه ویزا می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید