اتوبوس شادی در تبریز به راه افتاد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس شادی با هدف افزایش روحیه نشاط اجتماعی در ایام عید نوروز در تبریز راه اندازی شد.

اتوبوس شادی در تبریز به راه افتاد

ایوب اسماعیلی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه اتوبوس شادی با موضوع اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در محلات تبریز راه اندازی شده است، اظهار کرد: هنرمندان مطرح استانی در این اتوبوس شادی از ششم تا 13 فروردین ماه در محله های مختلف شهر برنامه های متنوع و شاد اجرا می نمایند.

وی ادامه داد: اتوبوس شادی اولین برنامه خود را روز گذشته از شرق تبریز و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج شروع کرد و هنرمندان در محوطه مجتمع تجاری و خدماتی لاله پارک برنامه های مفرحی را برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا کردند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی در هفته اول فروردین، برنامه های اتوبوس شادی در راستای ایجاد شور و نشاط نوروزی در سطح شهر از روز گذشته شروع شده است و این برنامه ها تا خاتمه تعطیلات نوروزی در منطقه ها مختلف این شهر اجرا می گردد.

اسماعیلی اضافه کرد: اجرای استندآپ کمدی، موسیقی زنده آشیقلار، موسیقی سنتی محلی و اجرای حرکات موزون سنتی و آئینی، گروه تواشیح و گروه کودک از جمله برنامه های اتوبوس شادی در سطح محلات است.

وی با اشاره به فعالیت تاکسی های از من بپرس و اتوبوس های گردشگری طبق سنوات گذشته در تبریز، یادآور شد: این تاکسی ها همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 شب در سطح شهر فعال بوده و جوابگوی میهمانان نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اسماعیلی تاکید نمود: اتوبوس های گردشگری نیز در دو شیفت صبح از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 16 تا 20 در خدمت گردشگران نوروزی برای بازدید از موزه های شهر و شهرداری، علی مسیو و خانه ادبی استاد شهریار تبریز خواهند بود.

.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2161

به "اتوبوس شادی در تبریز به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس شادی در تبریز به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید