استقلال مزد تجربه بالاتر تیمی اش را گرفت، حسینی به اوج بازگشته

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، علی چینی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: استقلال و گل گهر دیداری کاملاً پایاپای با هم داشتند و نقطه رجحان آبی پوشان در این بازی تجربه بالاتر تیمی بود.

استقلال مزد تجربه بالاتر تیمی اش را گرفت، حسینی به اوج بازگشته

وی افزود: قطعاً گل گهر هم تیمی خوب و منسجم است که امروز در بالای جدول جای گرفته و برای کسب سهمیه کوشش می نماید، اما همانطور که گفتم تجربه تیمی آبی پوشان بالاتر بود و بهتر توانستند از موقعیت های گل شان استفاده نمایند.

مربی پیشین آبی پوشان توضیح داد: هر دو تیم با هدف برد به زمین آمدند و نوع بازی آنها نشان می داد در پی پیروزی هستند نه تساوی و کسب حداقل امتیاز. مجیدی بررسی خوبی از گل گهر داشت و توانست در ابتدای بازی نقاط قوت این تیم را مهار نموده و از نقاط ضعفش استفاده نموده و ضربات نهایی خود را بزند. قلعه نویی هم خیلی زود بازی خوانی کرد و با دو سه تعویض توانست نقاط ضعفی را که استقلال از آن برای ایجاد موقعیت استفاده می کرد را ترمیم کند.

چینی خاطرنشان ساخت: این روزها حسینی به روزهای اوج خودش بازگشته و در پیروزی های این تیم نقش مهمی دارد. او در این بازی هم یکی دو بار با مهارهای خوبش تیم را در بازی نه داشت و به بازی برگرداند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: تیمِ مجیدی از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کرد و باید این بازی را به فراموشی بسپارد و از هم اکنون به فکر بازی بعدی که دیداری به مراتب سخت تر از بازی قبلی است باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1823

به "استقلال مزد تجربه بالاتر تیمی اش را گرفت، حسینی به اوج بازگشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مزد تجربه بالاتر تیمی اش را گرفت، حسینی به اوج بازگشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید