اسلامی: بضاعت محدود و مصدومیت دلیرزهان کار را سخت کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: بضاعت محدود و مصدومیت دلیرزهان، کار ما را مقابل ذوب آهن سخت کرد.

اسلامی: بضاعت محدود و مصدومیت دلیرزهان کار را سخت کرد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، درباره شکست شاگردانش مقابل ذوب آهن و حذفشان از پلی آف گفت: به نظرم در این سه بازی مقابل تیم قدرتمند ذوب آهن بچه های ما فوق العاده بسکتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. هم در حمله، هم در دفاع و هم در انتقال بازی خوب بودیم.

او افزود: با این اوصاف بضاعت تیم ما محدود است، در حالی که برای تیم ذوب آهن همانطور که دیدید در طول بازی بازیکنان جدید از روی نیمکت وارد زمین می شدند و متاسفانه دست ما روی نیمکت خالی بود که کار سخت می شد.

سرمربی تیم شورا و شهرداری قزوین ادامه داد: به هر حال تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و آینده دار است که قطعا آتیه روشن و خوبی خواهند داشت، اما الان تجربه کافی برای چنین سطحی از مسابقات را ندارند.

او درباره مصدومیت احسان دلیرزهان نیز گفت: متاسفانه ما در همان 4 - 5 دقیقه اوایل بازی دلیرزهان را به دلیل شکستگی بینی از دست دادیم و حدودا 35 دقیقه او را نداشتیم. به همین دلیل بازی زیر حلقه را از دست دادیم که کار را سخت کرد. در دو یا سه دقیقه پایانی هم به اصرار خود او از احسان استفاده کردیم.

اسلامی در پایان گفت: خیلی ها فکر می کردند بعد از بازی با اکسون همه چیز برای تیم قزوین تمام شده است، اما همانطور که دیدید تا دقایق پایانی این بازی مشخص نبود چه تیمی صعود می کند. قطعا برای سال های بعد تلاش خواهیم کرد تا با قدرت بیشتری پا به میدان بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1664

به "اسلامی: بضاعت محدود و مصدومیت دلیرزهان کار را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: بضاعت محدود و مصدومیت دلیرزهان کار را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید