مدرس اسپانیایی فوتسال: به ایرانی ها حسادت می کنم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدرس اسپانیایی فیفا گفت: به ایرانی ها حسادت می کنم چرا که انتظار داشتم یک داور اروپایی در فینال جام جهانی فوتسال حضور داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مدرس اسپانیایی فوتسال: به ایرانی ها حسادت می کنم

پدرو گالان روز دوشنبه در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه های لیگ فزونی در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که به ایران آمدم چرا که اینجا مانند کشور دوم من است. به اینجا آمدم چرا که به فوتسال کشورتان اعتقاد دارم. در جام جهانی لیتوانی باز هم سطح بالای فوتسال ایران را دیدم و این خیلی مهم است که داوران و ناظران ایرانی مثل یک تیم عمل کنند.

وی ادامه داد: فیفا با برگزاری این کلاس ها به توسعه داوری کمک می کند و فدراسیون ها نیز سرمایه گذاری می کنند تا داوران به روز شوند. ایرانی ها باید به داوران بین المللی خود افتخار کنند. نه به دلیل اینکه من ایرانی ها را دوست دارم بلکه به این خاطر که در جام جهانی قبلی برای اولین بار در تاریخ جهان، یک داور ایرانی به نام گلاره ناظمی در این رقابت ها قضاوت کرد. به ایرانی ها حسادت می کنم. با اینکه اهل اروپا هستم، انتظار داشتم در فینال جام جهانی یک اروپایی قضاوت کند، اما این اتفاق نیفتاد.

مدرس اسپانیایی فیفا مطرح نمود: در ورزش امروز همه باید از تکنولوژی در فوتبال و فوتسال استفاده کنند و var همان موضوع کمک کننده است. در جام جهانی فیفا سعی کرد از var استفاده کند، اما نام این تکنولوژی برای فوتسال ویدئو ساپورت است و نتیجه آن بسیار موفقیت آمیز بود و بازخورد مربیان و بازیکنان بسیار خوب بود و قطعا این تکنولوژی در فوتسال می ماند.

کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه های لیگ فزونی فوتبال و فوتسال با حضور پدرو گالان مدرس اسپانیایی فیفا و هیثم چامیز مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور استرالیا و افسران امنیتی باشگاه ها از صبح امروز در هتل آکادمی فوتبال آغاز شد و 2 روز ادامه خواهد داشت.

فوتسال ایران قهرمان و قدرت اول آسیا است که در سطح جهان نیز همواره در بین تیم های برتر قرار گرفته است. تیم کشورمان در آخرین رده بندی فیفا در جایگاه نخست آسیا و ششم جهان ایستاد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2215

به "مدرس اسپانیایی فوتسال: به ایرانی ها حسادت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرس اسپانیایی فوتسال: به ایرانی ها حسادت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید