اعلام نتیجه مسابقه کراس کانتری المپیک پولاد کف

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/فارس با اتمام مسابقه کراس کانتری المپیک مردان بزرگسال، بانوان بزرگسال و نوجوانان، حائزین رتبه های برتر معرفی شدند.

اعلام نتیجه مسابقه کراس کانتری المپیک پولاد کف

در این دور از مسابقات که در محل پولادکف امروز آدینه 23 مهرماه برگزار گردید، در بخش مسابقه کراس کانتری المپیک مردان بزرگسال، آقایان؛ پرویز مردانی از تبریز، فرشید صلاحیان از کازرون، پرهام شهسواری از کرج، نیما جمشیدی از سپیدان، علی ظهراب زاده از تبریز، رضا نفری از مرودشت، حامد حسن پور از قاین، حامد سلیمیان از زرین دشت، عرفان دانشمند از بندرعباس و محمد شکوئی از کازرون به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بعلاوه در بخش کراس کانتری المپیک نوجوانان، آقایان؛ امیرمحمد سلوکی از کازرون، امیرعلی پیروی از کازرون، طاها قاسم نژاد از شیراز، الیکا یوسفی از اصفهان، جهان زالی از کازرون و آلاء صالح ریاحی از اصفهان حائز رتبه های برتر شدند.

لازم به ذکر است، در بخش مسابقه کراس کانتری المپیک بانوان بزرگسال هم خانم ها؛ مونا فرح بخشیان از تهران، فاطمه عباسی از کازرون، فرانک شاه زیدی از اصفهان، سمیرا میری از شیراز، شقایق معظم از زرین شهر، پریسا بیگی از زرین شهر، زهرا نوذری از سپیدان، فاطمه قاضی زاده از اوز، پریسا دهقانی از شیراز و ونوس صادق زاده از شیراز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1981

به "اعلام نتیجه مسابقه کراس کانتری المپیک پولاد کف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتیجه مسابقه کراس کانتری المپیک پولاد کف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید