تور ارزان برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پرو حریف نماینده آسیا در پلی آف شد، صدرنشینی برزیل و حذف کلمبیا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تیم ملی پرو پیروز شد سهمیه آمریکای جنوبی را در دور پلی آف جام جهانی 2022 به دست بیاورد.

تور ارزان برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پرو حریف نماینده آسیا در پلی آف شد، صدرنشینی برزیل و حذف کلمبیا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، هفته هجدهم و سرانجامی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (چهارشنبه) برگزار گردید تا تکلیف تنها سهمیه کنمبُل در مرحله پلی آف تعیین گردد.

تیم ملی پرو در مهمترین ملاقات، با نتیجه 2 بر صفر بر پاراگوئه غلبه کرد. جانلوکا لاپادولا در دقیقه 5 و یوشیمار یوتون در دقیقه 42 پیروز به گلزنی شدند.

پرو با این پیروزی، امتیازات خود را به عدد 24 رساند و با کسب جایگاه پنجمی آمریکای جنوبی، به مرحله پلی آف صعود کرد. پرو در پلی آف به مصاف نماینده آسیا، یعنی برنده ملاقات 17 خرداد استرالیا و امارات می رود.

برزیل هم با نتیجه 4 بر صفر از سد بولیوی گذشت. لوکاس پاکتا در دقیقه 24، ریچارلیسون در دقایق 45 و 1+90 و گیمارش برونو گیمارش در دقیقه 66 گل های سلسائو را به ثمر رساندند. شاگردان تیته با 45 امتیاز، دور انتخابی را در صدر جدول کنمبُل به سرانجام رساندند.

آرژانتین هم در خانه اکوادور با تساوی یک - یک متوقف شد. خولیان آلوارس در دقیقه 24 برای آرژانتین گلزنی کرد و انر والنسیا در دقیقه 3+90، دروازه آلبی سلسته را گگردد.

کلمبیا نیز با تنها گل خامس رودریگس در دقیقه 4+45 از سد ونزوئلا گذشت، اما این نتیجه برای راهیابی کلمبیا به پلی آف و حذف نشدن این تیم کافی نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2183

به "تور ارزان برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پرو حریف نماینده آسیا در پلی آف شد، صدرنشینی برزیل و حذف کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: انتخابی جام جهانی 2022، پرو حریف نماینده آسیا در پلی آف شد، صدرنشینی برزیل و حذف کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید