اهدای پاداش برد قطر به بچه ها بی سرپرست، قول کی روش برای جبران شکست برابر عمان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از اهدای پاداش پیروزی تیم ملی مقابل قطر به بچه ها بی سرپرست اطلاع داد.

اهدای پاداش برد قطر به بچه ها بی سرپرست، قول کی روش برای جبران شکست برابر عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا ملامحمد درباره اهدای پاداش بازی با قطر به بچه ها بی سرپرست گفت: کارلوس کی روش از کمیته فرهنگی درخواست نموده بود تا ترتیبی اتخاد کند که تیم ملی از مناطق جنوب شهر، خانه های این منطقه، بچه های که در این مناطق هستند و در زمین ها و کوچه های خاکی فوتبال بازی می نمایند بازدید کند و سپس تیم ملی به یک موسسه خیریه برده گردد.

وی اضافه کرد: کمیته فرهنگی هم پس از آنالیز درخواست سرمربی تیم ملی موافقت کرد و همه تمهیدات اندیشیده شد. بازیکنان صبح دیروز (شنبه) به مناطق جنوب شهر و زمین های خاکی رفتند و با بچه ها این مناطق دیدارهای اتفاقی داشتند که صحنه های جالبی را به وجود آورد. بعضی از این بچه ها باور نمی کردند که کاپیتان تیم ملی یا دیگر بازیکنان بزرگ تیم ملی را کنار خود می بینند.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال ادامه داد: بازیکنان در زمین های خاکی با این بچه ها فوتبال بازی کردند و وضعیت طوری شده بود که این بچه ها اشک شوق در چشمان شان جمع شده بود. پس از این بازدید کمیته فرهنگی پس از آنالیز هایی که انجام داد کاروان تیم ملی را به موسسه بهشت امام رضا(ع) و دیدار بچه ها بی سرپرست برد.

ملامحمد گفت: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی مورد استقبال مسئولان و بچه ها بی سرپرست 7 تا 14 سال قرار گرفتند و بچه ها به آغوش بازیکنان می پریدند و با آنها حرف می زدند. حتی یک کودک 6،7 ساله از کی روش به خاطر نتیجه بازی محبت آمیز با عمان گله کرد و گفت چرا که تیم ملی خوب بازی ننموده است که کی روش احساساتی شد و به او قول داد تا تیم ملی در بازی مقابل قطر جبران کند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی برای این بچه ها یک دست لباس تیم ملی و هدایایی تهیه نموده بودند که به آنها دادند. بعد هم در زمین چمن مصنوعی موسسه دو گروه شدند و بچه ها بی سرپرست با بازیکنان فوتبال بازی کردند و کی روش مربی بچه ها شد و آنها را کوچ می کرد که واقعا صحنه های جذاب و به یادماندنی بود. پس از خاتمه دو معلول این موسسه تابلوی کلاژ زیبایی با عنوان هفت سین ایرانی به کارلوس کی روش هدیه دادند و در نهایت بچه ها از بازیکنان امضا گرفتند و عکس های یادگاری انداختند.

رئیس کمیته فرهنگی در خاتمه گفت: در خاتمه این دیدار، کی روش بازیکنان را جمع کرد و خطاب به آنان جملات جالبی گفت. کی روش به بازیکنان گفت هدف من از دیدار با بچه های پایین شهر و بچه ها بی سرپرست این بود که شما بدانید برای چه کسانی بازی می کنید. شما بدانید که فقط برای خودتان بازی نمی کنید؛ برای مردم و این بچه ها و ملت ایران بازی می کنید و باید با قلب تان بازی کنید و بدانید چه چشم هایی به دنبال ساق های شماست. این بچه ها را ببینید و برای شاد کردن آنها مبارزه کنید؛ بیشتر بدوید و بیشتر کوشش کنید تا یک ملت را خرسند کنید و قول بدهید که پیروز باشید.

کی روش بار دیگر به بازیکنان گفت: بچه ها بی سرپرست و بچه های جنوب شهر را جلوی چشمتان قراردهید. کی روش در جمع بازیکنان بیان کرد که در صورت پیروزی بر قطر، پاداش پیروزی را به موسسه بدهد و بازیکنان هم با قاطعیت و با سرعت موافقت کردند که پاداش برد مقابل قطر را به بچه های بی سرپرست بدهند. بعضی بازیکنان که اولین بار بود چنین صحنه هایی می دهند به شدت تحت تاثیر ارتباط عاطفی، احساسی با بچه های بی سرپرست قرار گرفته بودند و اشک در چشمان شان جمع شده بودند. آنها خواستند که به موسسه یاری های بیشتری نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 302

به "اهدای پاداش برد قطر به بچه ها بی سرپرست، قول کی روش برای جبران شکست برابر عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای پاداش برد قطر به بچه ها بی سرپرست، قول کی روش برای جبران شکست برابر عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید