اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا به زودی عرضه می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در سال 2020 وان پلاس به غیر از گوشی های هوشمند محصولات دیگری مانند تلویزیون هوشمند، ایرباد کاملا بی سیم و پد شارژ بی سیم را روانه بازار نموده است. حالا به نظر می رسد در آینده نزدیک قرار است اولین ساعت هوشمند وان پلاس به دست مشتریان برسد.

اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا به زودی عرضه می گردد

این ساعت هوشمند با شماره مدل W301GB پیروز به ثبت گواهی IMDA در کشور سنگاپور شده است که این یعنی در آینده نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود. باید خاطرنشان کنیم اولین شایعه ها مربوط به ساعت هوشمند وان پلاس به سال 2016 برمی شود و مدت ها قبل اعلام شد که در مراسم رونمایی از گوشی های وان پلاس 8 شاهد معرفی این ساعت خواهیم بود که در نهایت چنین چیزی محقق نشد.

متأسفانه در گواهی IMDA به هیچ جزئیاتی از این ساعت هوشمند اشاره ای نشده بنابراین نمی دانیم این ساعت از چه ویژگی هایی بهره می برد و درباره قیمت آن هم هنوز هیچ اطلاعاتی فاش نشده است. در همین زمینه می توانیم به شرکت اوپو اشاره کنیم که به همراه وان پلاس و چند شرکت دیگر زیرمجموعه هلدینگ BBK محسوب می شوند.

  • با کمپانی BBK آشنا شوید؛ دومین تولیدکننده عظیم گوشی در دنیا

شرکت اوپو مدتی قبل از اولین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ رونمایی کرد و با توجه به اینکه قیمت پرچم داران این دو شرکت معمولا مشابه یکدیگر هستند، این احتمال وجود دارد که اولین ساعت هوشمند وان پلاس با قیمت مشابه اوپو واچ به دست کاربران خواهد رسید.

منبع: MsPowerUser

خانم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1304

به "اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید